daži ķeburi un drupačas

Pazīstu daudzus cilvēkus, kas ne tikai lasa dažādas ziņas internetā, bet arī izmanto iespēju skatīties ziņu video. Viena no iespējām ir skatīties dažādus Youtube ziņu video kanālus. Un kamēr kāds mans darba kolēģis nepārtraukti slavē BBC par to, ka tas redziet ir kolosāli klasisks ziņu dienests ar nebeidzami klasiskām un kvalitatīvām ziņām, es izvēlos ko citu! Mana izvēle ir AlJazeeraEnglish🙂

Jā, jā… kāds mani nosauks par Osamas pakalpiņu, kristiešu pasaules uztveres grāvēju vai pat vēl sazin kā vēl, bet es nu gan šoreiz palieku pie sava🙂

AlJazeeraEnglish galvenokārt mani piesaista ar ziņām, raidījumiem, intervijām un problēmsituācijām no tādiem reģioniem par kuriem informācija rietumu pasaules ziņu dienestos netiek plaši atspoguļota, jo to pašlaik īpaši nodarbina Obamas vs McCain tesiņš ASV priekšvēlēšanu sprintā, Pekinas olimpiāde un naftas cenu kāpums! Šeit gan lieki piebilst, ka arābiski es “ņi bum bum” un manis pieminētais ziņu dienests tiek atzīts tikai angļu valodā.

Komentēt

Tag Cloud

