daži ķeburi un drupačas

Jau kādu laiku interesējos par PTC (Paid To Click) iespējām piepildīt kādu mana regulāri pustukšā maciņa stūrīti. Un šodien secināju, ka laikam esmu atradis veidu, kā nopelnīt papildus naudiņu nedarot pilnīgi neko!

Pirms vairākiem mēnešiem sareģistrējos dažādos PTC projektos un būdams Free member statusā skatījos kas un kā notiek. Pagrozījos, pačakarējos un sapratu, ka lai reāli nopelnītu ir jāiegulda sava nauda. Lasīju dažādus forumus un pētīju kura no lapām varētu būt visuzticamākā manām ieplānotajām darbībām, jo šis bizness neizceļas ar īpašu godprātību un ir daudz arī dzirdēts par vairākiem SCAM projektiem🙂

Mana izvēle krita uz Isabelmarco Moneymaker PTC lapu.

Izšķirošo lomu šīs lapas izvēlē spēlēja tas, ka atšķirībā no vispārpieņemtās PTCprakses izmantot Alertpay pakalpojumus, šī lapa atbalsta gan Alertpay, gan arī Paypal. Turklāt citās PTClapās izmaksas minimums ko var vispār pieprasīt parasti ir >10$, bet Isabelmarco tikai 9$.

Uzreiz jāsaka, ka bija izdevumi – 9$ par Premium lietotāja kontu uz 30 dienām un 100 referāļu paka uz mēnesi par 103$, kopā tātad 112$.

Premium lietotājs ir labāks par free lietotāju galvenokārt naudas izmaksas ātruma dēļ – free 40 dienās, Premium 25 dienās.

Vidēji pa dienu šie nopirktie 100 referāļi man ienesa 3-6$ peļņu. Jau pēc kādām 10 dienām biju savācis 152$, kurus pieprasīju izmaksāt 9.jūlijā. Kā jau būs redzams zemāk esošajā naudas pārskaitījumā patiesībā man nācās gaidīt nedaudz ilgāk nekā noteiktās 25 dienas, bet tas miespējams saistīts ar to, ka Premium lietotājs biju izmaksas pieprasījuma laikā, bet izmaksas pienākšanas datumā mans Premium 30 dienu termiņš bija jau beidzies.


Pēc šīs izmaksas apjoma var secināt, kaiztērējot 112$ esmu ieguvis 152$, tātad +40$. Bet tā nav visa nopelnītā summa, jo pa tām dienām kuras gaidīju izmaksu mans Isabelmarco konts pieauga vēl par 138$, kuru izmaksu esmu jau pieprasījis. Lai saņemtu naudu ātrāk iegādājos jaunu Premium kontu atkal par 9$ uz 30 dienām.

Rezumē:

Izdevumi: 121 $
Ieņēmumi: 290 $
Starpība: 169$

Tiem, kas arī grib šādi kautko nopelnīt pievienoties variet šeit😀

Comments on: "PTC tomēr kautko maksā…" (2)

  1. […] kaut ko sāku rakstīt atceramies Bonkaja rakstu pirms kāda mēneša. Tiem, kas negrib tik daudz lasīt – te būs ātrs šī raksta […]

  2. […] ptc, referals, refs, upgrade | Gandrīz mēnesi atpakaļ saņēmos uz manuprāt drosmigu soli, un rakstīju par iespējām piepelnīties izmantojot PTC (paid to click). Labi zinu, ka lielākā daļa cilvēku […]

Komentēt

Tag Cloud

