daži ķeburi un drupačas

-5kg

Tikko atnācu no savā darbavieta ierīkotās sporta un treniņu telpas. Nedaudz izstaipījos, izlocījos, papumpejos uz dūrītem, uztaisīju presīti un ari pavisam nedaudz pacilāju svaru stieni. Nolēmu arī uzkāpt uz svariem.

Rezultāts mani patīkami pārsteidza, jo sveru vairs tikai 90kg. Tas ir ievērojams svara zudums kopš pēdējās reizes kad svēros pirms aptuveni pusgada, kad mans svars pārsniedza 95kg atzīmi.

Tiesa, savu svara zudumu izjutu jau kādu laiku un tas aizsākās jau šā gada februārī, kad atgriezos no Ēģiptes celojuma un nopirku jaunas bikses, kuras man jau pēc mēneša krita nost. Taču nebiju iedomājies ka svara zudums būs tik jūtams bez jebkādu diētu vai specialu ēdināšanas programmu piesaistīšanas🙂

Protams man ir arī kam pateikt LIELU Paldies par savu svara zudumu:

  1. Vislielākais paldies trenerim Kasparam Meļņikonim, kas mani uzņēma Saņ-Da austrumu cīņu treniņgrupā un dresēja mani pusgadu 3 reizes nedēļā😀 Ceru, ka no septembra tiešām varēšu atsākt treniņus🙂
  2. Paldies arī manai sieviņai un bērniem, kas vienmēr rūpejas, lai es nekļūtu par depresīvu tēvaini un rīmu😀
  3. Paldies arī visiem pārējiem labvēļiem, nelabvēļiem un kolēģiem riepu audzētājiem😀

-5kg, tas ir jānosvin ar kārtīgu izēšanos tīri latviskā garā ar ceptiem kartupeļiem, škovētiem kāpostiem, alu un protams mana iecienīta “Laimas” šerberta kilogramu saldajā😀

Komentēt

Tag Cloud

