daži ķeburi un drupačas

Vakar nebija ko čamdīt, bet ziņu uzcepu… šodien jau ir daži secinājumi aizķērušies:

Sensācija! Sensācija! Sensācija! Tā vakardienas vakars izskatījās iekš Twitter, kad Google interneta pārlūks Chrome tika palaists tautiņās un pirmie Latvijas blogeri un twitterotāji jau bija paspējuši apčamdīt jauno lellīti savos datoros :) 

Pēc nerimstošām ovācijām, kas pavadīja Chrome lietotājus pirmajās lietošanas minūtēs, uzradās arī oponenti, kuri visiem spekiem centās ierādīt Chrome tā “patieso” vietu interneta pārlūku lauciņā. Šķiet visi atzina Chrome ātrumu, bet dažus atbaidīja dizains, addonu trūkums vai vells viņu zin kas vēl! Paralēli tukša bļāvējiem bija arī kāds, kas uzcepa kopumā pamatotu un saturīgu rakstu par/pret Chrome lietošanu🙂 Ārzemēs protams jezga daudz skaļāka, bet raksti racionālāki! Sākot ar aprakstiem par Chrome preses konferenci, turpinot par lietotāju pieredzi un beidzot ar sensāciju mednieku atvēsināšanu🙂 …bez stressa… 

Tiesa, cik esmu pamanījis, lielākie Chrome pretinieki ir Firefox lietotaji, kas nu jau manuprāt vienkārši stagnē savā pūstošajā FF tāpat, kā penžas stagnē kad atver IE6 uz švaka, bet izmēros milzīga mājas PC un lūdz mazmeitai, lai parāda kā atvērt novada avīzi😀 Turlāt man grūti kautkā pieņemt jebkādus argumentus, ja salīdzina tikko dienas gaismu ieraudzījuša pārlūka, kas ir tikai BETA stadijā izredzes ar gadiem muskuļus audzējuša un savu vietu izcīnījuša pārluka speku! FUI nolicējiem!

Google Chrome savu ir paveicis vismaz manā prāta un beidzot arī darba datorā, kur no šodienas godpilno visretāk izmantotā interneta pārlūka vietu ir ienemis Chrome! FF ir miris… uninstall, kas beidzās ar bezjēdzīgu IE atvēršanu, lai es pastāstu ko esmu domājis par to bezgaumīgo, bremzīgo štelli, kas bez addoniem sver tik cik man melns aiz auss😀 Beidzot Opera, Safari un “iedzimtais” IE ir tikuši pie vērā ņemama konkurenta. Nu labi, Opera ir tikusi pie konkurenta, jo Safari stāv skata pēc, bet IE datorā tikai eksistē :D 

Neesmu nekāds datoru friiks, tapēc mani argumenti būs sausi un laikam bez latviešiem piemītošās vēlmes visu uzreiz nodirst: man no interneta vajag ātrumu un Chrome man to sniedz, visu pārējo es varu mierīgi un bez kautkādu addonu instalēšanas paveikt ar Operu. Protams ir mīnusi – pašvaks dizains, pamaz fīču utt…, bet ir vismaz skaidrs uz ko viņiem jāstrādā.

Arī šo rakstiņu rakstu ar Google Chrome... nekādas problēmas… turpinu testēt...🙂

Komentēt

Tag Cloud

