daži ķeburi un drupačas

Gandrīz mēnesi atpakaļ saņēmos uz manuprāt drosmīgu soli! Rakstīju par iespējām piepelnīties izmantojot PTC (paid to click). Labi zinu, ka lielākā daļa cilvēku vienkārši iesmej par šo visu padarīšanu. Bet es, pateicoties savām nebeidzamajām naudas grūtībām, izgāju cauri ilgam dažādu saitu pārbaudes procesam un nervus kutinošiem notikumiem, kad pašam nebija ne jausmas vai kādreiz kaut vienu santīmu ieraudzīšu ieripojam savā maciņā! Viss bija kā jau vēsta paruna – “pirmie kucēni jāslīcina”, līdz  pēc vairākām neveiksmēm atradu vietu kura man izmaksāja manu pirmo virtuāli nopelnīto naudiņu. Pēc paša prieka izpausmēm, kas noslēdzās ar jau pieminētā raksta publicēšanu, interese par šāda veida piepelnīšanos starp Latvijas blogeriem pieauga! Saņēmu neskaitāmas vēstules ar jautājumiem un uz ko spēju atbildēt uz to arī atbildēju. Pagāja mēnesis un daži drosmīgie nolēma man ticēt un sekot manam paraugam pievienojoties manis izvēlētajam peļņas avotam.

Nelielu aukstu dušu saņēmu 5.augustā, kad savu rakstu, kā atsauci uz manu pirms tam rakstīto rakstu publicēja Nuucha. Sākotneji biju pat iepriecināts, ka kāds tiešām ir izmantojis manu pozitīvo pieredzi un viņam nav nācies tāpat kā man mēnešiem ilgi cīnīties, zaudēt pacietību un meklēt arvien jaunus PTC projektus, kas maksā, tā vietā saņemot jau gatavu informāciju un FAKTUS. Diemžēl, Nuuchas raksts tomēr saturēja arī informāciju un apgalvojumus, kas mani apbēdināja.

Daži citāti no Nuuchas blogā rakstītā:

Nezinu, cik bija Bonkajam, bet es pie vairāk kā 11 reklāmām arī netiku (bija arī izņēmumi, bet vairāk par 14 reklāmām tā arī neredzēju…”,

“Es teiktu, ka Bonkajs nemelo, bet gan visai spēcīgi piepušķo faktus…”,

“…vai šamie tiešām izmaksā naudu uz PayPal kontu…”.

Man žel, ka Nuucha bija palaidis garām to, ka reklāmas dienā ir vairāk nekā 11, jo pēc viņa raksta publicešanas vien es pa 15 stundām saskaitiju jau 18 klikšķināmas reklāmas! Otrkārt manis publicētais Paypal pārskaitījuma printscreen attēls visu izsaka🙂 Turklāt man par nožēlu jāatzīst, ka pat visa priekšā pateikšana neradīja pārējos interesentos vēlmi pievienoties projektam kā manam referālim, bet gan kā neatkarīgiem pelnītājiem, kas laikam ir uztverams kā tāds spītīgo latviešu sindroms😀 Viņi vēl nesaprata laikam, ka zem kāda kā referāļi viņi būs tāpat, jo ja viņi nav jau zem kāda reģistrēti, tad viņus ieliek kādā referāļu pakā un viņi vienkārši tiek nopirkti😀

Es ceru, ka šis raksts kalpos kā kārtējais pierādījums maniem vārdiem par papildus peļņas iespējām PTC, jo vakardien saņēmu kārtējo veiksmīgo maksājumu 138$ apmērā uz Paypal konta.

 

https://i2.wp.com/img377.imageshack.us/img377/930/impayment2yt5.jpg

Šo izmaksu es pieprasīju 9.augustā un saņēmu 7.septembrī. Uzreiz pēc šīs izmaksas saņemšanas pieprasīju nākošo izmaksu 144$ uz Paypal un par cik esmu labi jau atpelnījis ieguldījumus, tad nopirku vel vienu 100 referāļu paku🙂 Ceru, ka mani ienākumi pēc mēneša jau būs dubultojušies un šis peļņas avots nebūs izsīcis🙂

Un jā.. piebilde tiem, kas shaaree ar mani IP adresi (darbavietā) – LŪDZU DARBOJIETIES PROJEKTĀ NO MAJĀM TĀ, LAI MUMS NEUZRĀDĀS VIENA IP LOGIN ADRESE!!!

Comments on: "Atbilde uz rakstu, kas bija kā atbilde uz manu rakstu" (3)

  1. viss ok! viss tas pasākums darbojas! es arī paeksperimentēju ar to reklāmu daudzumu un godīgi teikšu ka vakar viņu bija pāri 20! daļu savu vārdu ņemu atpakaļ, un arī pašam ir radusies ideja to visu pamēģināt attīstīt nopietnāk!
    raksts bija tāds secinājumu kopums pēc pirmā izmēģināšanas mēneša!🙂

  2. par to IP adresi gan ieteiktu ņemt vērā jo citādi IM.com padomās ka notiek krāpšanās ar vairākiem kontiem!🙂

  3. Tas labi, ka atzīsti savas kļūdas Nuucha🙂 Tikai vēl viena lieta – nevajag nekad zaudēt piesardzību pat ja saņem lielas izmakasas… vienā brīdī tas viss var arī apstāties!

Komentēt

Tag Cloud

