daži ķeburi un drupačas

mūžīgais serviss

Nav auto, nav problēmu! Aptuveni tā es varētu raksturot savus pēdējo nedēļu iespaidus par autoservisiem un automašīnām kopumā. 

Stāsts:

Kopš automašīnas iegādes apritējis jau gads un jādomā par jaunu Kasko apdrošināšanas polisi. Tikai ir problēma – nav otras aizdedzes atslēgas! Neko darīt, jādodas uz kādu no servisiem kuros ir  iespējams pieslēgt Volvo s60 pie kompja un programēt atslēgu + pie reizes nolemju veikt pārbaudi vienam gļukam, kurš pa retai reizei man patraucē braukšanu un uzmet erroru borta datorā. Pēc neilgas konsultācijas ar manu vedējtēvu nolemju braukt uz vienu no Volvo servisiem, kas varētu būt lētāks nekā oficiālais “Mūsa Motors” salons. Aizvedu auto un atstāju meistariem, lai rīkojās. Dienas gaitā jau saņemu vairākus uztrauktus zvanus no servisa, ka esot pārbaudījuši to un to, bet vainu īsti erroram atrast neizdodas😦 Tiesa vismaz atslēga esot uztaisīta. Tomēr auto paliek servisā, jo nev vēl tikuši galā ar manu errora problēmu! Nakamajā dienā saņemu zvanu un “prieka vēsti” – erroru rada degvielas sūknis un ja grib, tad tas jāmaina! Še tev brālīt – 500LVL tāds lietots prieciņš maksājot, un par visu pārējo aptuveni 290 latiņi… ! Saprotu, ka nu ir dirsā un saku, lai vien atstāj manu veco sūkni, jo braukt var mierīgi. Kamēr pienāk laiks braukt pēc automašīnas jau saņemu 3 reālus piedāvājumus iegādāties lietotu sūkni par 250-300 latiem. Par to pašam prieks, bet nauda no gaisa nekrīt un arī par servisu būs jāmaksā. Ierodos servisā pēc darba un saņēmu skaistu izdruku:

https://i0.wp.com/img177.imageshack.us/img177/2192/volvoservissvrvmotors09qn0.jpg

Rēķinoties ar nosauktajiem 290 latiem esmu izņēmis 300 LVL un ar to nepietiek! Autoservisa darbinieks liekas lādzīgs un piedāvājas iedot man atlaidi tā vietā paņemot tikai visus 300 latus nevis rēķinā uzrādītos visus 335,49LVL. Par to nopriecājos un mierīgu sirdi dodos mājās. 

Prieki beidzās jau nākamajā dienā, kad lejot degvielu atklājas, ka viss ielietais vienkārši tek ārā. Esmu stressā!!! AAAA… dodos pie vedējtēva kuram mājās kā reiz ir remontu bedre garažā. Pēc pusminūtes apskates tiek konstatēts, ka 101% ir caura bāka! AAAA… SOS

Nākamajā dienā dodos atpakaļ uz servisu. Izstāstu par notikušo, bet nesaku, ka  esmu informēts par iespējamo bākas bojājumu. Pagāja dažas stundas un zvans no autoservisa – viss ir sataisīts. Atkal pēc darba dodos uz servisu un esmu patīkami pārsteigts kad darbinieks stāsta nevis par cauru degvielas bāku (savā prātā jau 100-300 latus jaunai biju atvēlējis), bet gan par kautkādu gumijas caurulīti, kas itkā esot bijusi ieplīsusi. Braucu prom, bet tuvējā benzīntankā nolemju uzpildīt bāku. Sāku liet iekšā dīzeli, bet nekur tālu netieku, jo zem automašīnas pārliecinoši veidojas videi nedraudzīga peļķīte😦 Atkal atgriežos servisā. Viņi ir šokā un liekas pārsteigti. Nākamajā dienā atkal zvana no servisa un nu jau nedaudz skābākā balsī informē mani, ka viss esot sataisīts un varu braukt pakaļ auto. Pēc darba esmu servisā un darbinieks stāsta par kautkādu blīvi, kas esot nomainīta. Protams prom braucot iebrausu tajā pašā degvielas uzpildes stacijā un gāžu dīzeli bākā. Bāka pildās un nekas nekur netek! Esmu atvieglots un laimīgs dodos mājup. 

Pēc pāris dienām nolēmu pieliet bāku līdz augšai. Leju dīzeli līdz atsit. Iekāpju auto un redzu, ka degvielas rādītājs rāda tikai knapi virs pusbākas (hmm.. pie sevis nodomāju, ka iespējams gaiss sagājis vai uzsita putiņu). Kāpju ārā un leju vēl līdz degviela ir līdz malām! Atkal kāpju auto un konstatēju, ka vienalga līdz pilnai bākai trūkst divas iedaļas! Sūdu būšana! Pienāk kārtējais pirmdienas rīta brauciens uz to pašu autoservisu un lieki teikt, ka derbinieki mani ieraugot jau satrūkstas un apber ar jautājumiem par to vai netek degviela. Nē, degviela netek, bet rāda nepareizi!!! Atstāju auto servisā un dodos prom. Gaidu zvanu no servisa, bet to tā arī nesagaidu. Darba dienas beigās neizturu un zvanu pats. Manāmi sērīgā balsī darbinieks saka ka esot viss kārtībā, lai braucu pakaļ savam kumeļam. Kad ierodos neviens nesmaida. Kad jautāju kas tad tur bijis saka ka pludiņš un esot ielikuši no cita auto. Par atbildi esmu apmierināts, tikai vēl seko piebilde, ka galvenais jau ka nav man neparko jāmaksā😀 sviests.. tā tikai vēl trūka, ka man būtu jāmaksā par to ka nevar auto normāli atdot atpakaļ un jau trešo nedēļu kautkas tiek darīts ar degvielas sistēmu saistīts pat pēc viņu veiktā degvielas sistēmas remonta :D 

Braucu mājās ar prieku, bet nevis tāpēc ka itkā viss sataisīts, bet tāpēc ka esmu prom no tā servisa! 

Tiesa, par degvielas pludiņa salabošanu vēl neesmu pārleicināts. Nav naudas, lai pielietu pilnu bāku un saprastu vai rāda pareizi😀 Turklāt braucu jau 4 dienu, bet degvielas līmenis pēc degvielas daudzuma rādītāja neizskatās ka būtu īpaši izkustējies. Turklāt borta datorā ja pirms 4 dienām rādīja ka degvielas pietiek vēl 770 km, tad tagad pēc nobrauktiem aptuveni 200km rāda ka pietiek vēl 760km😀 Varbūt tā ir jau paranoja, bet arī trokšņi liekas kautkādi skan no auto aizmugures. Tāds LOL!!! 

Pie sevis gan esmu nosolījies tajā servisā vairs kāju nespert!

Uz tikšanos autoservisā!

Comments on: "mūžīgais serviss" (11)

  1. serviss said:

    Servisa nosaukumu studijā!🙂

  2. to serviss

    ja tiešām atkal kad pieliešu pilnu bāku ar pludiņu kautkas nebūs labi tad padošu te ziņu par servisa nosaukumu🙂

  3. izklausās pēc Gros Auto servisa

  4. Otra atslēga apdrošinātājiem nav obligāta. Man jau otrs auto ar vienīgo atslēgu, kas drošināts pie BTA un nav bijis nekādu pretenziju.

  5. to rbm

    tas ir kaa kuram apdrošinātājam! mans auto ir hansalīzingā ņemts un pagāšgad brokeris uztaisīja caur balva bez otras atslēgas!

  6. to fxz
    .. nee tas nav gross auto…😀

  7. rainder said:

    Nice blog with good layout and arrangements.

  8. […] slikts serviss, sēras, tīraine, volvo, volvo s60, vrvmotors | Pirms pāris nedēļām rakstīju pirmo rakstu par “mūžīgo servisu”. Rakstu atkal, jo bija vairāki komentāri kuros tiku aicināts atklāt autoservisa vārdu, bet […]

  9. […] uz rakstu sēriju par automašīnām un servisiem. Uzreiz jāatzīstas, ka rakstot “Mūžīgais serviss” un “Mūžīgais serviss #2” pat nedaudz šaubījos vai maz man ir vērts celt […]

  10. Pasaki labāk to servisa nosaukumu, lai nākotnē neieberžos, jo pēc dažām dienām pirkšu s80.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: