daži ķeburi un drupačas

Pirms pāris nedēļām rakstīju pirmo rakstu par “mūžīgo servisu”. Rakstu atkal, jo bija vairāki komentāri kuros tiku aicināts atklāt autoservisa vārdu, bet atteicos to darīt nezinot vai tiešām viss ir kārtīgi un līdz galam salabots!

Kopš servisa pēdējā apmeklējuma kura laikā man tika paziņots, ka beidzot viss ir salabots, esmu nobraucis degvielas bāku un vakar man bija tas gods to atkal pieliet pilnu līdz augšai. Lieki piebilst, ka pēc prieka par pilno bāku mana seja sadrūma kad iekāpu automašīnā un pavēros uz degvielas daudzuma rādītāju. Tas atkal rādīja knapi pāri pusei kautgan servisa vīri teicās visu salabojuši! Žēl, bet šoreiz esmu nolēmis neslēpt autoservisa vārdu, jo tur vairs nekad neatgriezīšos. Jā, viņu pienākums būtu man par brīvu salabot vainu, bet es negribu lai pēc šīs vainas salabošanas rastos atkal nākamā šaize kuru man atkal būtu jābrauc pie viņiem nedēļām ilgi labot!

Liels paldies arī Jums VRVmotors par diemžēl neizdevušos sadarbību!

Comments on: "Mūžīgais serviss #2" (3)

  1. kura gada Tev ir tas dampis? mož kāds standarta defekts ar degvielas sistēmu/kompi.
    iečeko te:
    http://guigo.eu/2008/02/01/pirms-perc-auto-apskati-sis-lapas/

    tur par standarta defektiem info😉

  2. to guigo

    ni ni.. tici man.. volvo nav tā marka kurai ir tamlīdzīgi defekti😉

    un tomēr tas ir tikai bleķa gabals ar elektroniku un viss… jebkas var notikt jebkad😦

  3. […] un servisiem. Uzreiz jāatzīstas, ka rakstot “Mūžīgais serviss” un “Mūžīgais serviss #2” pat nedaudz šaubījos vai maz man ir vērts celt gaismā faktus un nomelnot kādu konkrētu […]

Komentēt

Tag Cloud

