daži ķeburi un drupačas

Neesmu nekāds baisais geimeris un tās retās naktis, kas nelietderīgi aizvadītas kapājot Battlefield 2, Counter-Strike, Victoria, Europa Universalis 3, Crusader Kings un tamlīdzos, es varētu norakstīt uz vēlmi atpūsties no ikdienas. Lieki piebilst, ka mana ģimene par tamlīdzīgām manām izklaidēm nekad nav bijusi sajūsmā un tāpēc pretinieku slaktēšana ar ‘headshotiem’ kā arī mazā Napoleona sidroma izdzīvošana virtuāli pakļaujot turpat vai visu pasauli nav dēvējama nekā savādāk kā par pakļaušanos šiem saistošajiem laikēžiem! Diemžēl laikēžu darbība nav viegli apstādināma un pa retam tiem gadījās no mājām pārsviesties uz darbu un otrādāk. Bet no pilnīgas darba apstākļu laikēšanas mani paglāba darbavietas vārgais kompanjons – datora procesors😀 Ar nieka GeForce2 MX/MX 400 32mb video karti īpaši vairāk par dažām vecāka izlaiduma stratēģijām un CS nepalaidīsi. Un labi vien ir😉 Nācās meklēt alternatīvas un ar laiku tādas tika atrastas. MMORTS bija glābiņš. Visu vēlmju piepildījums ar pašvaku dizainu un iespējām, bet apvienojams ar jebkuru datoru, jo laikēšana notiek caur internetu un neprasa sēdēt un blenzt uz kautkādām darbībām visas dienas/nakts garumā. 

Par manu pirmo šāda veida lielisko laikēdi kļuva Tribalwars.

https://i0.wp.com/tribalwars.net/graphic/index/screenshot-2.jpg

Uzdevums pavisam vienkāršs – būvē ciemu, attīsties, iekaro citus ciemus, iestājies tribā un piedalies maseida karos.

https://i0.wp.com/tribalwars.net/graphic/index/screenshot-1.jpg

Pats sāku pirms vairāk nekā diviem gadiem un starp dažiem latviešu Tribalwars valda uzskats par mani kā šīs stratēģijas latviešu veterānu😀 Esmu bijis aktīvs pasaulēs nr. 2 un 3, bet laika trūkuma un apnikuma dēļ jau pirms vairākiem mēnešiem praktiski pametu šo lielisko laikēdi.

Līdz ar pieraduma veidošanos pret jau pieminēto laikēdi, sāku meklēt kautko līdzīgu. Vienīgais ko atradu bija Travian.

 

https://i0.wp.com/travian.lv/img/lv/s/s7.gif

 Līdzīga stila laikēdis, bet ar jau sākotnēju spēlētāju dalīšanu ciltīs/grupās un nedaudz savādāku dizainu un funkcijām.

https://i2.wp.com/travian.lv/img/lv/s/s8.gif

Toreiz kad sāku Travian.lv vēl nebija un viss notika iekš Travian.com, bet man kautkā neipatikās. Bija lietas kas patika, bet tikpat daudz kas nē, varbūt tas dēļ milzīgā pieraduma pie Tribalwars stila.

Salīdzinājumam iekš Travian noturējos vien pāris nedēļas un apnika, bet ar Tribalwars mocījos vairāk nekā divus gadus. Kādus pāris mēnešus netēru laiku nevienam no abiem laikēžiem līdz pavisam nesen caur Twitteri uzzināju par vēl kādu līdzinieku – Ikariam

 

https://i1.wp.com/ikariam.com/img/tour/tour_city.jpg

 Visvairāk mani pozitīvi pārsteidza dizains. No abiem iepriekš jau pieminētajiem laikēžiem šis atšķiras ar pasaules uzbūvi un labumu gūšanas iespējām – viss notiek uz salām un lai iegūtu vairāk resursus no konkrētās salas ir vairāk jāziedo, bet to darot jāatceras, ka uzlabotus resursus varēs izmantot arī visi pārējie, kuru ciemi ir uz salas. Patiesībā tā ir tāda neliela, virtuāla Hellēnija (Senā Grieķija)🙂

https://i2.wp.com/ikariam.com/img/tour/tour_resources.jpg

Ir dzirdēts arī par citiem tamlīdzīgiem laikēžiem, bet pārsvarā tie līdzinās neveiksmīgām pieminēto kopijām. 

 

… vaiii.. man tieši šobrīd uzbrūk iekš viena laikēža… jāskrien skatīties kas un kā😀

Comments on: "Stratēģiskie laikēži" (12)

  1. Esmu geimojis ikariam. Izdzēsos. Tas ir konkrēts laikēdājs

  2. sensenmans said:

    esmu par travian. spēlēju jau otro gadu. joprojām patīk. kaut kad pamēģināju tribalwars. sapratu, ka ļoti līdzīgs travianam, bik paspēlēju, kaut kā nepatika, tā spēle ir nepārskatāma. par trešo spēli neko nezinu, būs jāiemēģina :))

  3. 🙂 pamēģini tribalwars.. man šķiet ka tes bija vēl trakāks, jo tur tā karadarbība krietni aktīvāka nekā ikariam – lai nenoņemtu ciemu, vai noņemtu līdz sekundei tiek plānota armijas kustība utt😉 ikariamā baigais spiediens uz ekspansiju un attīstību🙂

  4. Es te kā iesācējs gan pa tribāliem, gan traviāniem ņemos. Netgeimos bija vēl LotGD, bet beidzās.

  5. Arī vienu brīdi darbojos Ikariam, bet laikam man patīk baudu gūt daudz ātrākā veidā. Izdzēsos.

  6. to sensenmans
    travians ir grūtāk pārskatāms, jo tribalwars ir pasaules karte labāka un ar mainām,iem izmēriem😉

    to svilpe
    atraksti lūdzu kurā worldā un kāds niks.. ja vajag padomus ko un kā droši dod ziņu😉

    to signis
    good for you🙂

  7. šausmīgi, kadreiz arī spelēju, tagad pat neturu mājās datoru, kas būtu pietieķami jaudīgs…😀

  8. Es būt spēlēt http://www.1100ad.com/ – Travian mani k-ka nepaķer, bet šim iespējas man patīk un karadarbība forša🙂

  9. to peech

    wow, paldies! izskatās iespaidīgs karagabals😀 jau reģistrējos un tiekamies virtuālajā kaujaslaukā…😉

  10. Bliežu Ikariam. Laiku neēd, sadzīvojam mierīgi.

  11. Ir kādam izdevies atrast ko līdzīgu IKARIAM??? Pats esmu nedaudz aizrāvies ar šo spēli…

  12. karoc ir spele http://www.1100ad.com/ arī laba spēle līdzīga tribal wars bet drusk saregitaka un kad tu uzbruc un tava armija ir pretinieka pilsētā tev tā jāvada =D tiem kam patīk tribalwars un travian izmeiginiet

Komentēt

Tag Cloud

