daži ķeburi un drupačas

Šodien pavisam nejauši uzzināju, ka esmu ietekmīgs😀 Pabeidzu šķirstīt lasipunktseLVē  jaunākos blogu un portālu ziņu rakstus, par dažiem nobalsoju un intereses pēc piekāpu sadaļā “Tops -> lasītāji”. Pēc neliela apjukuma secināju, ka esmu kļuvis par nedēļas ietekmīgāko lasītāju!

Lūk arī to apstiprinošais ekrānšāviņš:

https://i1.wp.com/img396.imageshack.us/img396/47/lasitop27102008ak2.jpg

Mani ļoti iepriecina arī trešā vieta kā aktīvākajam lasītājam. Turklāt, ja esmu pareizi sapratis, tad jo zemāka vieta zem aktivitātes un āugstāka pie ietekmes, jo precīzāk un labāk lasītājs novērtē rakstu. Tātad balsojis neesmu nemaz arī tik daudz cik varētu, bet tie raksti par kuriem nobalsoju iespējams tiešām ir šedevri eLVē lasītāju lokam🙂

Comments on: "Izrādās esmu ietekmīgs" (2)

  1. […] last.fm, mūzika, Prieks, radio, skaņas, smagne, tag, top, Video | Manu šīsdienas prieku par nedēļas ietekmīgākā lasītāja goda saņemšanu papildina arī līksmība par manu klausīšanās statistiku iekš last.fm. Necerētais ir tomēr […]

  2. guntisdk said:

    nu ko – tu esi pamanīts!😉 lai veicas un turi pozīcijas!

Komentēt

Tag Cloud

