daži ķeburi un drupačas

30000 klausījumu

Manu šīsdienas prieku par nedēļas ietekmīgākā lasītāja goda saņemšanu papildina arī līksmība par manu klausīšanās statistiku iekš last.fm. Necerētais ir tomēr noticis un nu jau ar neslēptu lepnumu teikt, ka esmu noklausījies 30000 dziesmas.

Visas 30000 dziesmas esmu noklausījies laika posmā no 2006.gada 27.decembra kad pirmo reizi piereģistrējos last.fm. Uzreiz jāsaka, ka ir daži izteikti līderi starp klausītajiem mūziķiem, bet ir arī tādi, kas klausīti tikai pa reizei. Kopumā noklausīti vairāk nekā 2500 mūziķu radītie muzikālie garadarbi. 

Tiesa līderu duetu (katrai blicei pa vairāk nekā 3000 klausījumiem) tik drīz neapdzīs neviens. Bet potenciālie apdzinēji ir diezgan daudz jo piecām blicēm jau ir vairāk nekā 1000 klausījumi katrai. Darbā mūziku klausos caur last.fm radio, bet mājās savas nelielās mūzikas kolekcijas spīdekļus. Šad un tad pie tīkamākajām dziesmām iekš last.fm pergas spiedu LOVE un tā nu pa šo laiku esmu bijis samīlējies jau 849 dziesmās🙂

Man personīgi šajā TOP 25 ir arī pārsteigumi – Avril Lavigne (23.vieta) un Simple plan (18.vieta). Kā tas iespējams, ka šie izpildītāji ir apsteiguši pat Rage Against The Machine un daudzus citus sarakstā nepieminētos, man paliek noslēpums. 

Savukārt pie birku, jeb tagu saraksta pārsteigumi izpaliek. Mūzikas stili pieminēti visdažādākie, sākot ar klasisko mūziku un beidzot ar smagni (metal, metalcore, hardcore utt…).

No mūzikas stiliem klausītākie ir bijuši metal, alternative un rock. Aiz tiem turpat seko metalcore un hardcore blices. Turklāt ja salīdzina nacionālo mūziku, tad visvairāk acīs krīt vāciešu un krievu radītā mūzika. Un tomēr es gribētu pie visa šī piebilst, ka vāciešu mūziku veido pamatā smagne, kamēr krievu mūziku veido dažādi Ленинград stila mākslinieki😀

Kad es sasniegšu nākamo lielo klausījumu statistikas ciparu (40000) man nav ne jausmas, bet katrā gadījumā būs interesanti pavērot kā 10000 dziesmu noklausīšanās spēj pārveidot manu gaumi un TOP 25.

Comments on: "30000 klausījumu" (4)

  1. Man gan tikai 306437😦

  2. to munky

    wtf!?
    tu ko 24h diennaktī turi ieslēgtu to rādžiņu vai?

  3. man gan jau 96296🙂 un aug🙂

  4. iPod + iScrobbler, darbā tiek klausīts, mājās visu laiku tiek klausīts utt.

Komentēt

Tag Cloud

