daži ķeburi un drupačas

Šorīt acu priekšānotika avārija. Kā parasti izgāju no Rīgas centrālās stacijas pa to eju, kas Štoka (Stockmann) virzienā. pagriezos pa labi, gāju uz tuneli līdz tas notika. Blīkšķis un detaļu lupatas pa gaisu. Autobuss ietriecās busiņā. Ātrumā pat nenoorientējos un nesapratu kurš tad īsti varētu būt patiesais vainīgais. Instinktīvi apstājos, lai vērotu kas notiek.

No busiņa izleca skūts, ķērcošs skapis un bļāva: “Ko viņš izdarīja!!!”. Sapratu, ka tas ir kupātus pārēdies lettiņš, bet nākāmajās piecās minūtēs šī pārliecība sāka pagaist, jo tās tika pavadītas klausoties slāviskos trīsstāvīgos mātesvārdos. Agresīvais tēvainis metās uz autobusu un likās, ka nekas nespēs glābt tā šoferīti no piespiedu slimnīcas apmeklējuma. Un tomēr šoreiz viņam paveicās. Autobusā pārsvarā manīju bērnus un līdz ar maza auguma šoferīti no tā izkāpa sieviete, šķiet skolotāja, audzinātāja vai gide. Žēl, man bija no sirds žēl to nabaga bērnu autobusā, jo viņu iecerētais izbrauciens bija pārtraukts un neviens nevarēja justies drošs, jo skūtais skapis ar savu nevaldāmo žestukulēšanu un draudiem pārbļāva ierasti skaļo Rīgas satiksmi. Patiesībā tā vien prasījās, kā iet un izslēgt lecīgo skapi vai vismaz pievērt viņa skaļo klabekli! Tas lumbris bļāva un biedēja bērnus dēļ kautkāda sūda veca ford busiņa kuram stabili iet jau pēdējais simtiņš!

Labi ka pēc pāris vārdiem no sievietes puses arī skapis mazliet rimās.

Mans ieteikums skapim būtu nopirkt vienreiz savai grabažai KASKO, vai arī iegādāties tādu auto dēļ kura tiešām ir vērts liet asaras vai bļaut un biedēt sabiedrību!😀

Comments on: "Nopērc Kasko un beidz baurot!" (7)

  1. runa jau ir par palikšanu bez auto. kad pats nopirksi un kāds sasitīs, redzeesi…

  2. gan jau ka buss pa 13.janvāra ielu blieza pāri uz dzelteno/sarkano.
    No rītiem regulāri kāds no Čaka ielas puses laiž uz dzelteno rezultātā riskējot pakļūt zem Raiņa bulvāra plūsmas.

  3. to rs

    1.nesmīdini! es redzēju cik liela notika.. autobusam tā bija lielāka, jo tās lupatas lidoja no viņa nevis tā aptrakušā busiņa īpašnieka!
    2. esmu autobraucējs.. braucu ar volvo s60, 2003.g. man ir kasko par kuru katru mēnesi maksāju 50lvl un tāpēc esmu pārliecināts par auto relatīvo drošību!
    3. man ir bijis trakāk.. aizņēmos sievastēva auto kurā ietriecās džips un spārns bija maināms! Tāpēc es nelecu ar visiem spēkiem un ar dūrēm virsū vainīgajam šoferim!

    kļūdās reiz visi!

  4. Var just, ka Tev nav nopietna attieksme pret savu auto. Normālam cilvēkam, sašķaidot daļu vissvarīgākā domāšanas orgāna (t.i. kā reiz to daļu, kas pagarina par 3 vai vairāk cm) ir jākliedz, jābļauj un jāsit!

  5. Tur problēman nav iekš kasko, bet galvā.

  6. to mix

    tu traks vai!? man nav nopietna attieksme!? es savu auto meklēju pusotru gadu nevis pirku pirmo kas pagadās.. es ar viņu nep\ārvietojos katru dienu un kopju kā vien māku!😀

  7. Tagad visi kantori dod labas atlaides uz Kasko. pluss vēl visādi bezmaksas servisi. mazgāšanas autiņam, utt….

Komentēt

Tag Cloud

