daži ķeburi un drupačas

Esmu traks… Šis būs jau otrais raksts (šekur iraid pirmais) rakstu sērijā, kas liek apšaubīt manu veselo saprātu. Šis pēkšņais brīnums ir gaišredzība! Ticiet vai nē, bet tas mani piemeklēja atkal. Un vēl dīvaināk ir tas, ka gaišredzības norises vieta bija praktiski viena un tā pati – gājēju tunelis pie Rīgas centrālās dzelzceļa stacijas!

Tātad stāsts:

Braucu ar tramvaju no darba. Izkāpu tramvaja pieturā, kas LU Ekonomikas faķim pakaļpusē. Devos uz vilcienu.. faktiski nevis vienkārši devos, bet steidzos, jo bija aizdomas, ka varu arī nokavēt. Pulkstenis rādīja aptuveni bez desmit minūtēm 17:00. Un tad tas sākās… Pirms dažām dienām darbā caur Youtube noskatījos pāris Free Hugs kampaņas no dažādām pasaules malām. Iedomājos to un mēģināju iztēloties sevi šādā situācijā – stāv cilvis ar plakātu rokās uz kura skaidri pateikts ko viņš vēlas – apkampties😀 Idejas, kas plosījās pa manu galvu bija no vispozitīvākajām ar lielisku apskāvienu nobeigumā, gan arī ne tik labas kad ar ņirdzīgu smīnu un ziemeļniecisku vēsumu paslīdu garām apskāvēju tvērieniem😀 Trakākā laikam bija slimīgā doma par plakātu kuram vienā pusē “Free Hugs”, bet otrā “you just got rickrolled”😀

Stāsts turpinās:

Tā nu es izeju cauri stacijas tunelim, uzkāpju augšā pa trepītēm un pirms ieejas Origo apstājos kā zemē iemiets! Tur stāv trīs jaunietes ar Free Hugs plakātiem rokās un izmisīgi mēģina pierunāt kādu pavecāku kundzīti apkampties! Biju šokā… gaišredzība mani totāli apstulbināja😀 BET saņēmos, atcerējos par vilcienu un bez liekas ampelēšanās apkampu vienu meiču pēc otras, jo kad gan vēl precētam vīram kā man būs iespēja ar tik labu atrunu ap jaunām meičām gramstīties😀

Par šo atgadījumu:

atliek man vien secināt, ka Stacijas gājēju tunelis ir kā eLVē “Bermuda trijstūris”… vismaz iekš mana paura:/

Comments on: "Atkārtotā gaišredzība neglāba no apskāviena" (7)

  1. nākotne said:

    Kad tiks atvērts gaišredzības kioskiņs tunelī? piesakos uz pirmo apmeklējumu.🙂

  2. Moš vari ar savu gaišredzību pelnīt naudu?😀

  3. to nākotne, to OreMan

    nuu nezinu.. man jau paliek bail iet tajā tunelī😀 LOL laikam esmu vienkārši pārstrādājies😀

  4. eu! es arī gribēju bezmaksas apskāvienu, bet 17:00 ejot garām Origo nekādas meitenes ar plakātiem neredzēju😦

  5. Labs.🙂

    Bet varbūt nevis tu iedomājies, ka viņas tur varētu būt, bet gan viņas tur bija tādēļ, ka tu par to iedomājies?
    Tas varētu būt nevis gaišredzības tunelis, bet zemapziņas vēlmju piepildīšanas tunelis.
    Zomg!

  6. to dabbler

    nuu tad ir divi varianti – es to nosapņoju vai arī meitenes bija tik pārlaimīgas ka es pieteicos brīvprātīgi un tāpēc ātri nozuda😀

  7. to x-f

    HAHA.. tavs variants man patīk! tagad visi skriešus uz tuneli ar savām neķītrajām fantāzijām padusē😀

Komentēt

Tag Cloud

