daži ķeburi un drupačas

^Sabiedriskais transports ir labs, bet tikai lai nokļūtu ar puspievērtām acīm no vienas vietas uz citu! Tā ir mana nostiprinājusies pārliecība pēc nu jau pāris nedēļu intensīvas sabiedriskā transporta izmantošanas. Izmantoju vilcienu, autobusu un tramvaju.
Sākšu ar vilcienu. Viss itkā lieliski līdz brīdim kamēr jākāpj ārā. Un šajā sakarā man ir pretenzijas pret penšiem, ķoķkām un tamlīdzīgiem mūsu sabiedrības locekļiem. Nav vēl ne tuvu pienākusi izkāpšanas stacija, kad visi večuki ļengani speras kājās un slāj uz durvju pusi, lai tiktu tām pēc iespējas tuvāk un maksimāli nobloķētu vai aizkavētu izkāpšanu pārējiem pasažieriem tādejādi kavējot visa sabiedriskā transporta efektivitāti! Es parasti Olaines stacijā vēlos arī tikt tuvāk durvīm, lai paspētu izkāpt, pārlekt pāri sliedēm un doties mājup, nevis kvernēt uz perona saspiestā ļaužu pūlī gaidot kamēr vilciens paies garām. Situācija ir dumja, jo ja es gribu izkāpt pirms sirmā bremzētāju bariņa, tad man jāceļas no vietas un jāvirzās uz durvju pusi jau pirms iepriekšējās pieturas.😦
Nākamais pērienu dabūs tramvajs. Viss arī itkā pat bija labi līdz pirmo sniegu un aukstumu nenomainīja gaisa temperatūras celšanās pēdējās dienās. Absurds. Kad bija auksts, tad nācās braukt neapsildītā tramvajā un sūkstīties par to ka kājas salst, bet tagad kad ir silts es nespēju pat paelpot piesmakušajos, pārkurinātajos tramvajos! Reiz sēdēju pie loga, vietā kur silto gaisu pūš tramvaja apkures sistēma. Pēc aptuveni 5 minūšu sēdēšanas sajutu tādu kā deguma smaku.. bikšu stara bija tā uzkarsusi, ka draudēja sākt gruzdēt! Šorīt braucot uz darbu pirmo reizi neizturēju un novilku pufīgo ziemas virsjaku. Palika vieglāk, bet mana neizpratne saglabājas. Kāda vella pēc jāsasviedrē vai jāsaldē cilvēki!? Vai varbūt sabiedriskais transports Rīgā ir tāda kā rūdīšanas treniņnometne?😀 ^

Comments on: "Sabiedriskā transporta trauma" (4)

  1. Braucot vakaros ar 15 trolejbusu, var arī noraut pa nāsīm, jo neatbildi krieviski Afganistānas kara veterānam, kas dzīvi Latvijā bez lv valodas uzskata par pašsaprotamu, bet to, ka cilvēks dzīvodams Latvijā negrib atbildēt krieviski, viņam šķiet agresīvi kaitinoši.😀

  2. Manuprāt diezgan muļķīgi par tādām lietām sūdzēties … Tik pat labi es varētu sūdzēties, kapēc kāds bibliotēkā ir paņēmis tieši to grāmatu, kura vajadzīga man.Vai arī kapēc vasarā es varu iet pa tīru ietvi, bet ziemā man jābrien pa piesnigušu sniega putru.

    Par ko sūdzēties var atrast vienmēr…

  3. to jurtchix

    tieši tā.. muļķīgi, bet tas jau nemaina faktu, ka tās lietas tiek organizētas nepareizi! To ka kāds paņem tavu grāmatu neviens demorātiskā valstī nevar ietekmēt, bet to ka tramvaju vadītājiem jāievēro reiz kautkādi pamatprincipi vagonu apkures regulēšanai ir gan pat ļoti ietekmējami!!! Vai tev liekas normāli, ja tramvaja vadītājs sēž savā būcenī T krekliņā, kamēr pārējie.. bērni, pieaugušie utt.. smok nost vagonā ar ziemas drēbēm!

  4. to jurtchix

    .. un vēl.. lai arī tā neizskatos, bet man pasē rakstīts, ka esmu latvietis.. tātad vismaz viena latviešiem raksturīgā īpašība man piemīt.. čīkstēšana…😉

Komentēt

Tag Cloud

