daži ķeburi un drupačas

neesmu taads

Rīts tramvajā. Dodos uz darbu. No otra tramvaja gala pamanu, ka manā virzienā sakustās sirms kungs ar spieķi pie rokas. Tikai kad večuks pavisam tuvu pamanu, ka spieķītis nav nekād spieķītis, bet gan paša saimnieka rokām iztēsts miets! Kungs tuvojas, nostājas man blakus un stingri raugoties man acīs nober: “Tieši purnā redzu žīdu, kas šauj cilvēkus”!

KO!?

Večuks novērsās, bet manīju, ka cīņa turpinās viņa galvā, jo sejas grimases un knapi redzamā murmināšana bija pārāk uzkrītoša. Palika tomēr žēl večuka. Viņš dzīvo savā pasaulītē, kas veidota no viņa jaunības laikmeta notikumiem un pārdzīvojumiem, spožuma un posta. Es arī negribu un nevaru būt tas kurš viņu nosoda par to! Kādu brīdi vēl mēs tā braucām.. viņš turpināja iekšējo naida pilno cīņu, bet es pārsteigts turpināju vērot vīriņu.

Braucot mani vēl urdīja vēlme “atdarīt” večukam pirms izkāpšanas ar skanīgu saucienu “Sieg heil” un izstieptu roku, bet līdz Juglai jau laikam nomierinājos😀

Vēl neliels veltījums večukam: 

Comments on: "neesmu taads" (2)

  1. Ehh, laiki, laiki, pirms 80 gadiem tā situācija ar šāvējiem bija kā reiz otrāda… Bet uzmanies ar ‘Ž’ vārda lietošanu, lai arī tikai citātā – savu DP nedzirdēsi!

  2. to Mix

    man atklāti sakot pilnīgi poh*j ko DP domā😀
    ne DP man dzīvot palīdz, bet gan es viņiem ar saviem nodokļiem.. ja kas nepatīk.. nav problēmas.. krīze, bezdarbs utt.. tas viss tikai pastiprinās populistiskas idejas eLVē populācijas prātos.. turklāt Veidenbauma stila karikatūras kļūs aizvien vairāk un tiem tur augšā reiz būs jāieklausās!!!

Komentēt

Tag Cloud

