daži ķeburi un drupačas

Šodien Japānā notika K-1 world grand prix 2008 finālturnīrs. šoreiz manuprāt turnīrs izcēlās ar nedaudz negaidītiem notikumu pavērsieniem un rezultātiem. 

Lūk pretendentu tabula un cīņu unzvarētāji: 

 

k-1 wgp 2008 fields

Kā jau redzams attēlā, tad par uzvarētāju kļuvis Remy Bonjasky. Tie, kas mani pazīst zin, ka cerēju redzēt kā titulu iegūst  Jerome Lebanner, bet atkal jau dēļ kārtējās traumas šis prieks viņam un arī man gāja secen😦 žēl…

Arī otrs K-1 veterāns Peters Aerts zaudēja jau pirmajā cīņā, turklāt man likās ka viņš bija vnk. piedzēries, jo tik nevarīgu viņu sen nebiju redzējis😀

Kā tad īsti Remijam tas izdevās? Tātad vispirms viņam veiksme uzsmaidīja, kad dēļ traumas cīņu nevarēja turpināt Jerome Lebanner. 

video:

Pēc tam sekoja skaista uzvara pār turku Gokhan Saki.

video: 

Un visbeidzot pats fināls kurā Remijam pretī stājās Petera Aertsa uzvarētājs Badr Hari. Uzreiz jāsaka ka šādu notikumu pavērsienu es nebiju gaidījis, jo līdz šim pats nekad nebiju redzējis ka K-1 wgp finālā kāds sortists zaudētu nesportiskas rīcības dēļ🙂

video:

Comments on: "Zināms K-1 WGP 2008 čempions!" (6)

  1. the one said:

    kāda velna pēc viņš ar to kāju vēl tur līda sist guļošajam Remijam, kad Remijs jau tā bija normāli atrāvis un tas marokānis viņu mierīgi varēja uzvarēt…

  2. Es fanoju par “Lidojošo Remy”. Jāatzīst, ka Le Banners man arī simpatizē.
    Nesen skatījos teļukā Latvijas GP, tas uzvarētājs arī izskatījās tāds iespaidīgs, tāds kurš varētu kautko arī tālāk sadarīt.
    Sen man nav satelīts, līdz ar to nesanāk neko daudz sekot līdzi.
    Ja nemaldos, tad Remy vienu gadu jau vinnēja.

  3. Kaut kā tajā zīmējumā tās pelēkās strīpiņas jauc galvu. Nevar īsti saprast, kurš kuru vinnē. Man liekas, ka tur kāda kļūda ieviesusies.

  4. Tas Hari pat izskatījās tāds, kurš varbūt pat varētu vinnēt, bet nu tas ko viņš izdarīja vilka pēc lauku disenes kautiņa.

  5. nu esmu par vecajiem opjiem .. Lebanneru un Aertsu… ar viņu cīņām esmu uzaudzis un tāpēc manas simpātijas ir un būs viņu pusē, bet lebannera man jau ir vnk. žēl.. viņš ir vienīgais supercīkstonis k-1 kurš nekad nav ieguvis wgp titulu!!! nākamgad viņš taisāt aiziet.. domāju ka diez vai viņam vairs arī izdosies šo titulu iegūt.
    oar remiju un hari.. nu hari jau sen pareģoja titulu, savukārt remijs īsti nebija titulu pelnījis.😐 Hari gan arī pats vainīgs.. šitā izrīkoties nedrīkst!

  6. to edgars

    remijam šis jau bija trešais vai ceturtais tituls!

    Tomēr domāju, ka pēdējo gadu uzvarētāju schiltu viņš nespētu uzvarēt…😐 tas bija Aertsa darbiņš un viņš to lieliski paveica…

Komentēt

Tag Cloud

