daži ķeburi un drupačas

Esmu sācis skriet

Mana interese par skriešanu radās pirms kāda laika, kad Latvijas blogeru RSS pasaulītē meklēju kam tad īsti sekot un kam nē. Atklāju arī šo blogu, kas mani pārstiedza, jo nerakstīja par IT, bet gan par skriešanu un citām autoru interesējošām lietām. 

Kad lasīju par skriešanu vēl trenējos pie trenera Kaspara. Arī viņš mani visādi un bieži centās pierunāt uz to un norādīja, ka tas tikai palīdzēs man un manam ķermenim saskaroties ar jauniem izaicinājumiem.

Nu ko.. jaunāks nepalieku, remonts jaunajā dzīvoklī tikpat kā pabeigts un tātad nolēmu klausīt un sākt skriet. 

Apstākļi manā jaunajā dzīvesvietā ir vairāk nekā labvēlīgi tam, jo izejot no mājas uzreiz ir stadions.  Tur tad arī devos. Piecelties 6;30 bija pagrūti, bet ne neiespējami. grūtāk bija likt prātam sev iestāstīt cik labi būs tagad pusplikam iet ārā aukstumā un desot pa pilnīgi tukšu sasnigušu stadionu😀 Tomēr tas izdevās! 

Novicojis biju jau kādus četrus apļus kad izsita pirmo sviedriņu. Pēc tam gan gāja krietni lēnāk, jo nepareizā elpošana darīja savu. Un tomēr nebija slikti. Aauksto gaisu sarijies un elsodams atgriezos mājās, bet lepns par paveikto, jo galvenais ir sākt!

Neliels promo video:

…un šis ir mans 100 bloga ieraksts🙂 hiphipurraaaaa!!!😀

Lasi.lv

Comments on: "Esmu sācis skriet" (8)

  1. Malacis. Vasarā skriet no rīta 5:00, kad ir klusums un visi vēl guļ, ir riktīgs kaifs🙂 Ar nožēlu skaties uz tiem, kas apt to laiku nāk mājās no ballītēm.

  2. to gatons

    viņi jau nenāk.. viņi rāpo, jeb veļās😀

  3. Pēc nedēļas jau būs ok. Otrā diena skaitās visgrūtākā, dažiem vēl trešā, bet turies.

  4. starp citu, ceru, ka Tu zini, ko Tava iesauka nozīme?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bunkai

  5. to signis

    njaa.. tikai nav labākais gadalaiks.. šodien bija tik apledojis stadions, ka tagad pēc pāris paslīdēšanas reizēm sāp šur tur kājas locītavās, jo pēkšņa līdzsvara zuduma gadījumā jāpieliek papildus pūles, lai turpinātu skriet un noturētos kājās😐

  6. to gatons

    nuu vispār ja lasīji lapu par “Mans otrais Es” tad zināsi, ka šo vārdiņu izrunāju bērnībā un neviens nesaprata kas tas varētu būt… tagad zināšu.. laikam kāds reinkarnējies japānis būšu tomēr😀

  7. Tik tiešām malacis. Kad es atsākšu skriet, man liekas pūcei aste ziedēs, tā trauma tomēr neļauj atsākt. Esmu apstājies pie nesaskaitāmiem diplomiem no krosa un vieglatlētikas sacensībām.

  8. to mfz

    paldies🙂
    galvenais ir sākt un pēc tam jau ar katru reizi pēc otrās reizes paliek vieglāk😀

Komentēt

Tag Cloud

