daži ķeburi un drupačas

Es nerakstu par IT

Es tiešām nerakstu par IT! Arī šis nav raksts par to. 

Parasti apmulstu dažādu izklaides un joku portālu sniegto jautrību priekšā. Paranormālās parādības un kukaiņveidīgie no pašmājām, kroplīši no brūnā lāča zemes, nemaz nerunājot par daudzajiem buržuāzistiskās rietumu civilizācijas smieklu bastioniem, kas tiek caurstaigāti ikdienu! Un tomēr šodien mani visvairāk priecēja tieši pašmāju It censoņi. Visvairāk bija pacentušies Krabjiem eLVē īstenākie labvēļi un entuziasti😀 Tā nu pirms kādām četrām stundām @Sumpurnis iečivināja ziņu, kas beidzot lika man smaidīt. Krabjiem bija uz neilgu laika sprīdi mainījis dizainu un mērķauditoriju. Tas izskatījās ŠĀDI. Izmantojot savas IT jomā līkās rokas ar milzu piepūli izspiedu no sevis printscreen saglabāšanas darbību, kas savukārt vainagojās ar diletantiskiem panākumiem un lieku 2,84 MB (2 986 038 bytes) vietas rezervāciju uz cietņa.

Lūk tādēļ arī es laikam nerakstu par IT, jo bieži ir tā kā agri no rīta ceļoties paņem zeķes, paod un saviebies saproti ka tās ir aizvakardienas zeķes, kuras aizmirstas ielikt veļas kastē. Piemēram kāds mans draugs nesen tikai sāka strādāt IT jomā par tīklu administratoru. Viņam piezvana no kāda samērā prestiža Rīgas vīnu veikala ar prasībām risināt office faila problēmas. VNC tiek laists darbībā un tā nu vīna veikala darbinieks pašapmierināts sēž pie letes kamēr datoriķis lien viņam redzot veikala kompī. Diemžēl vai par laimi notika neliela kļūmīte meklējot nestrādājošo failu, kā rezultātā uz desktopa atvērās mapīte ar “drillman in gayland” tipa  attēliem. No abām pusēm telefonā iestājās mulss klusums un šķiet neviens no sarunas biedriem nevēlējās uzzināt kam īsti pieder fotoaparātu brīžiem aizsedzošais un ar pamatīgu villaini segtais dibenvaigs😀 Klusumu pārtrauca meklētā faila atrašana, ko pavadīja vīna veikala darbinieka gari stiepts un atvieglots izsauciens: “Jāaaaa”. 

gayman

Nerakstu es par IT un .

Comments on: "Es nerakstu par IT" (4)

  1. Dažiem laikam nav lemts raksīt par IT.

  2. @Juris

    tieši tā! Nu nevar gribēt, lai visi LV blogeri drukā par IT, kautgan daudzi no populārākajiem tieši par to vien raksta😀

  3. man reti patīk tie IT raksti, un bieži, ja kāds no blogeriem uzraksta par šo tēmu, nemaz neizlasu līdz galam…

    p.s. tas snap shots preview tavā blogā ir ļoti vajadzīgs?🙂

  4. @peecha

    man patiesībā patīk arī IT raksti, bet kad ber tikai par to itkā nekā cita nebūtu, tad gan paliek nelāgi😦
    neviens līdz šim par to snap shots nebija sūdzējies.. paskatīšos un varbūt atslēgšu😉

Komentēt

Tag Cloud

