daži ķeburi un drupačas

Mans tēvs cik viņu vien atceros spēlē Latlotto. Pāris reizes nedēļā viņš pērk tās sasodītās lotto lapiņas ar cipariņiem un izmantojot vienu un to pašu ciparu kombināciju spēlē. Nedēļā tie ir 12 lati, mēnesī 48, gadā jau gandrīz 600, bet gada laimests esot nepilni 100 lati! Pagājušajā nedēļā viņš man lepni paziņoja, ka sakarā ar valdošo krīzi nemet iekšā divus ciparu variantus, bet vienu un tāpēc lotto izdevumi samazinājušies uz pusi🙂 Tā ir laba ziņa, bet vienalga man neizprotama.
Šodien saņēmu e-pastu. Pirmais, kas krita acīs bija teksts: “Par balvas saņemšanu”😀 Jā, nekur, nekam pieteicies neesmu, bet balva jau rokā! LOL

balva

Skaistais spams piesārņoja manu e-pastu un lika man par šo to aizdomāties. Aptvēru cik tas tomēr ir viegli manipulēt ar cilvēkiem un viņu jūtām un cerībām. Pirmais ko izlasīju bija virsraksts, kas sekundes simtdaļā man lika “pārtīt filmu” un atcerēties visus iespējamos savus pieteikumus loterijām vai balvu izlozēm. Kā nākamā sekoja doma par to kur gan es būtu varējis pieteikties tieši pie portatīvā datora izlozes😀 Un tikai tad spams manās acīs kļuva par īstu SPAMU!
Tāpat mans tēvs, kurš manuprāt nesamērīgi lielus naudas līdzekļus šķiež praktiski bezcerīgām Latlotto izspēlēm, skatās TV ekrānā, kad paziņo laimējušos ciparus un laimējušos dalībniekus. Viņš redz ka kāds ir laimējis un viņš arī zin cik daudz, tas liek atkal un atkal atvērt savu maciņu cerībā, ka tiešām kādreiz arī viņam kritīs šī laimīgā loze.

P.s. būsim piesardzīgi ievietojot savas e-pasta adreses internetā.

Comments on: "Šīsdienas “negaidītais laimests”" (2)

  1. Man gan dators ‘nekrīt’ pat spama variantā,
    parasti no 10.000 un līdz pāris miljoniem, atzīmēju, kā spamu, bet nāk no citām adresēm. 🙂

  2. @laimisk

    njaa.. mans e-pasts uzstādīts uz opera mail bāzes tāpēc viegli varu aplūkot visu..gan spamu gan parastusa e-pastus.. šoreiz automātiski spiedu aplūkot visu un tāpēc arī šo e-pastu pamanīju kautgan pēc tam tikai ievēroju ka tas ir no spama foldera🙂

Komentēt

Tag Cloud

