daži ķeburi un drupačas

Vakardien sapratu, ka Latvijā valda krīze. Krīze izpaužas politikā un  ekonomikā, bet visspēcīgāk tā ietekmē  sociālo un kriminogēno situāciju valstī! 

Gadījums:

Pēc darba ap 18:00 ar auto devos uz Bruņinieku ielu sagaidīt no darba sieviņu. Kā ierasts apstājos un nesamaksājis par stāvvietu vienkārši gaidīju. Automašīnas aizmugurē sēdēja mans tēvs, ko arī “paķēru” līdz mājām.

Pēkšņi gaidīšanas klusumu pārtrauca kāda vīrieša klauvēšana pie auto aizmugurējā loga vietā kur sēž mans tēvs. Sencītis izlikās, ka čali neredz un tā nu pieliecoties aicināju viņu runāties pie sevis. Viņš mierīgi pienāca, pieliecās pie puspievērtā loga un skaidrā krievu valodāman vaicāja:

“Прошу прощения! Я хотел бы украсть картину из магазина. Вы неподнимитье шум эсли я эё украду?” 

tulkojums latviski: “Atvainojiet! Es vēlētos nozagt gleznu no veikala. Jūs necelsiet trauksmi, ja es to nozagšu?”

Lūk līdz kam ir novesti noziedznieki.. viņi nāk, atvainojas un lūdz atļauju apzagt veikalu😀

Čalis iegāja norādītajā veikalā kautkur aiz mašinas, bet kad pēdējo reizi viņu redzēju, viņš ar tukšu tarbu slāja tālāk pa Bruņinieku ielu Kr.Barona ielas virzienā. Laikam jau meklēt kādu citu apzogamu veikaliņu. Viņu gan būtu grūti nepamanīt, jo mašīnā sēžot likās ka viņš ir gara auguma, visnotaļ pieklājīgi ģērbies un vazājas apkārt ar paliela izmēra plecu somu (tarbu).

Comments on: "Dažiem baiļu sajūta jau pazudusi" (6)

  1. vai nu neizdevies joks, vai arī tiešām dīvains zaglis.

    un ko tad viņam atbildēji?

  2. @gz
    mana pirmā doma bija par kautkādu slēpto kameru, bet tad parasti pienāk un pēc izāzēšanas pasaka, ka tā un tā.. filmējām.. HAHA😀
    bet šoreiz čalis domāja to nopietni.. vismaz man tā likās.. viņš ilgi tur apkārt skraidīja un uz veikaliem skatījās.. es biju vienīgais uz vietas sēdošais liecinieks, jo pārējie piebrauc, atstāj auto un iet prom.
    Atklāti sakto nesapratu ne par kādu gleznu, ne veikalu (jo tur visa iela ar veikaliem) viņš runā tāpēc vnk. teicu, lai atšujās, jo es taču nestrādāju veikalā, lai iet uz veikalu un prašņā😀 LOL laikam šis sabijās un tāpēc neko nepaņēma…

  3. un kur Tava pilsoniskā rīcība vēršoties pie policijas ? Nākošais, ko nozags būs Tavs auto vai iedos pa pakausi Tavam tēvam. Tā viņš ir – visiem viss pofig, tāpēc arī ir krīze. Jauks piemērs

  4. @rigel

    mana pilsoniskā rīcība gulēja tāpat kā šādā situācijā gulētu tavējā.. nē.. nu protams es varēju uzreiz mesties ārā no auto un mēģināt pret viņu vērst visu austrumu cīņu treniņos apgūto, iespējams arī sasistu viņam ģīmi, bet jautājums ko tālāk? jā.. tieši tā.. ko tālāk? Pieklājīgs Cilvēks, iespējams jokojot vai arī sēnes sarijies staigā pa pilsētu un te pēkšņi viens trakais izlec no auto un iedzen viņu zemē😀 kautkā pēc kriminālprocesa izklausās un to man nevajag! man ir jau reiz bijusi mācība… reiz Olainē veikalā pārdevējai norādīju, ka tas un tas vīrietis manuprāt tikko iebāza sev pudeli kabatā, uz ko pretī saņēmu lamas un nicinājuma pilnus skatienus ar tekstu kas es kāds apsargs, ka lienu kur nevajag.. nezinu. varbūt bija ar pārdevēju viss tam čalim sarunāts, bet kā vakardien teica mans labs un sens draugs, tad zog visi, tikai ir tādi, kas māk zagt pieklājīgi (par politiķiem runāja)😉

  5. Vienkārši laiki tādi, ka spiež pieklājīgus cilvēkus zagt.😀

  6. lielisks st’asts!

Komentēt

Tag Cloud

