daži ķeburi un drupačas

Iemetu un prom!

Šogad uz Eiroparlamenta un pašvaldību vēlēšanām nolēmu vispār neiet. Pirmkārt jau agrā sestdienas rītā bija jābrauc uz Igauniju un otrkārt nebija nekādas sajēgas par ko balsošu.

Diemžēl vai par laimi sestdienas rītā izbraukšanas laiks sakrita ar vēlēšanas iecirkņu  atvēršanas laiku. Tā nu ap pusastoņiem no rīta ieskrēju vēlēšanu iecirknī Nr.136 Rīgā, Ziepniekkalnā. Nometu uz galda pasīti un gaidīju biļetenus. Abas darbinieces divreiz nopētīja manu pasi un sarakstus, bet mani tur neatrada.Tiku norīkots doties stāvu augstāk uz iecirkni Nr. 135. Diemžēl arī tur apmulsusī darbiniece sarakstā mani neredzēja. Iedeva lapeli ar tālruņa numuru priekš vēlēšanu iecirkņa noskaidrošanas. Skrēju atpakaļ uz autiņu. Laiks gāja un man jau bija jābūt ceļā. Zvanīju trīsreiz, bet nevienā no reizēm sazvanīt palīdzības tālruņa operatorus tā arī neizdevās. Biju jau samierinājies ar iespēju izlaist šīs vēlēšanas, kad atcerējos, ka varu zvanīt tēvam, kurš pierakstīts turpat kur es un tāmdēļ arī iecirknim jābūt tādam pašam. Tēvs brīvdienā agri uzmodināts aplūkoja pavēsti un paziņoja, ka iecirknis ir īstais! Nu jau dusmīgs devos atpakaļ uz iecirkni. Šoreiz neatkāpos un lūdzu lai vēlreiz kārtīgi aplūko sarakstus. Apmulsa iecirkņa darbiniece, kas atklāja, ka visu laiku bija manā uzvārdā izlaidusi vienu ‘i’ burtu😀 Sekoja vēl pāris asprātības par to, ka iecirkņa darbiniecēm tikai gribējies ar mani vairāk parunāties… . Tā es nobalsoju un skrēju uz Igauņiem.

Arī sieviņai gadījās kāds vēlēšanu FAIL😀

Viņa balsoja jau kādu dienu iepriekš. Ieradās iecirknī. Saņēma divu veidu vēlēšanu biļetenus un vienu baltu aploksni. Izvēlējās favorītus gan Eiroparlamentam, gan arī pašvaldībām, ielika aploksnē un iemeta to kastē. Tas arī viss! Un tikai uzmanīgākie būs sapratuši kļūdu – viena balta aploksne! Neesmu vēlēšanu norises kārtības eksperts, bet uzskatu ka viņas balss netiks ņemta vērā🙂

Comments on: "Iemetu un prom!" (4)

  1. Dikti politkorekts esi un nepublicēsi, par ko tad īsti nobalsoji?😛

  2. Man liekas, ka tie par ko nobalsoju nav pat pieminēšanas vērti😀

  3. Identiski. Es ieejot vēlēšanu iecirknī apjautājos vai esmu īstajā. Jā – lūdzu otrais galdiņš. Pieejot pie galdiņa, tante mani sarakstos neatrod – esot jāiet uz citu iecirkni. Es ejot ārā – pārprasu kādēļ manis nav. Nē, lūdzu rekur jūsu uzvārds un vārds. Atkal eju atpakaļ pie galdiņa sakot, ka tomēr, lai mani meklē. Tad gan jau vairākas tantes pie galdiņiem atzinīgi māj, ka man šeit jāvēlē un protams ar otro piegājienu atrodas i vārds, uzvārds i paraksta vietas par saņemšanu. Protams sīkums, bet bērnībā es noteikti būtu jau sen apraudājies un aizgājis mājās sanemot šādu atraidījumu🙂
    Vēlēšanu procesa pārkāpums vai sagadīšanās?

    • tā noteikti nav sagadīšanās… vnk. trūkst motivācijas un sagatavotības tiem iecirkņu darbiniekiem😉

Komentēt

Tag Cloud

