daži ķeburi un drupačas

Atvaļinājums beidzies. Atkal esmu iemests atpakaļ nerimstošas rutīnas piesātinātā biroja krēslā. Tur pat, no kurienes pirms mēneša ar milzu atvieglojuma sajūtu piecēlos un aizgāju.

Daži aktīvi interneta censoņi pat lieki kaitināja mani, vaicādami kur tad es esmu tik ilgi pazudis. Tad nu lūk pazudis es nebiju nekur, tik mierīgi baudīju atvaļinājuma sniegtās priekšrocības. Kā jau jebkurā kārtīgā vasaras atvaļinājumā paspēju gan kāzās pabūt, gan Latviju nedaudz apceļot, gan lauku un dārza labumus kopt un baudīt. Šogad atvaļinājuma laikā iekrita arī pāris jubilejas, no kurām atzīmēju tikai tās, kuras nebija manas😀

Par bloga viena gada jubileju biju aizmirsis un atcerējos ar dažu dienu novēlošanos, bet pats savu divdesmitdeviņu gadu dzimšanas dienu pavadīju ciemos. Tas gan nenozīmē, ka to nožēloju, jo it viss šajā atvaļinājumā bija īpašs. Pat fakts, ka es pēc ilgāka laika izlasīju vienu grāmatu arī ir ievērības cienīgs😀

Lūk arī daži mani ieteikumi  uz priekšdienām atvaļinājumos gājējiem:

  • Pēc iespējas ņemiet atvaļinājumus vasaras mēnešos un uz pilnu mēnesi.
  • Atvaļinājuma laikus plānojiet tā, lai algu/avansu vai atvaļinājuma naudu saņemtu laicīgi un pēc atvaļinājuma nebūtu jākurn nepaēdušam vēl mēnesi😀
  • Noteikti izmantojiet atvaļinājuma laiku, lai būtu kopā ar sev vistuvākajiem un mīļākajiem cilvēkiem. Personīgi es šo atvaļinājumu vairāk nekā jebkad pavadīju kopā ar saviem abiem puikām un šorīt aiziet uz darbu neredzot kā viņi mostas un jautri uzsāk ikdienišķās rotaļas ir skumjākā sajūta kādu esmu ilgā laika posmā piedzīvojis.
  • Ja esiet officeboy vai officegirl, tad strādājiet arī atvaļinājumā! Tikai nevis ofisiņa sēdošos darbus, bet gan fizisku slodzīti prasošus lauku/dārza darbus. No visa mēnesi ilgā atvaļinājuma lielāko laika daļu pavadīju ar lāpstu rokās vai arī frizējot zemes apmatojumu – zāli, krūmus🙂 Sajūtas bija/ir fantastiskas!
  • Aizmirstiet par datoru – tas viss ir gaiss! Pilnīgs un totāls analfabētisks tukšums! Vismaz atvaļinājuma laikā beidziet intensīvi katru dienu lasīt simtiem RSS atsviestās ziņas, čatot twitterī vai vnk. truli blenzt zilajā ekrānā!

P.S. Ļoti ceru savu nākošo atvaļinājumu neredzēt ātrāk par nākamā gada vasaru, lai būtu darbs, dižķibele valstī beigtos un savus 30 varu sagaidīt aristokrātiski žilbinošā krāšņumā😀

Komentēt

Tag Cloud

