daži ķeburi un drupačas

No 97 uz 89

No 97 uz 89.

svars

Nē tas nav ienākumu kritums uz vienu ģimenes locekli! Tas ir mana svara kritums.

Kā es to panācu?

Ēdu normāli nevis pārēdos!

Comments on: "No 97 uz 89" (12)

  1. kā tas ir ēst nomāli?

    • tas ir tā, ka es vairs pēc darba ierodoties mājās vakarā neapēdu pannu pilnu ar ceptiem kartupeļiem un vēl pāris biezpiena sieriņus saldajā😉

  2. 🙂 Hmm… būs man arī jāpamēgina… detaļas lūdzu!🙂

  3. sakārdināji ar tiem ceptajiem kartupeļiem🙂
    jāskrien paēst :))

  4. Es esmu zaudējis 15kg trijos mēnešos! Kā? Vairs nestrādāju iekš draugiem.lv, kur dienā man bija vismaz 4 ēdienreizes (ēdiens darbā uz vietas)un nākot no darba mājās (ap 22.00) nepārēdos vēl uz nakti.

    Galvenais ir ēst dažādus ēdienus vienā ēdienreizē un ne mazāk kā trīs stundas pirms gulētiešanas.

    • wow 15kg gan i daudz! Tiesa tas viss atkarīgs no tā cik daudz iepriekš cilvēks pārsniedzis sev normālo svaruj. man šķiet, ka es jau esmu sasniedzis savam augumam piemērotu svaru un tāpēc nekādi sevi neierobežoju, izņemot varbūt ēšanu vēlu vakarā🙂

      • Es pat nezinu cik ir mans normālais svars. Jo pirms četriem gadiem svēru 70kg, bet pirms četriem mēnešiem 105kg

      • jomajo!!! 4 gados noēsties no 70 uz 105kg!?o_O

        man domāt, ka normāls svars vīrietim ir tas auguma garums noņemot nost 1m un pieskaitot kautkādus kg. tādu formulu kautkur jau sen redzēju.
        Nu piem. man augums ir 1.80, tātad svaram jābūt kautkur robežās starp 80-90kg🙂

      • Tas nav grūti, ja tiek pamests aktīvais dzīvesveids un ir sēdošs darbs🙂
        Mans augums ir 1.92m, bet es negribu svērt 90-100kg😀 Labi justos pie 80kg

      • nuu es jau arii kaadu sesto gadu esmu seedoshaa darbavietā, bet nu tāpat jau kautkur izkustos – pa laukiem strādāju fiziski, tad kaadreiz volejboliņu ar kolēģiem braucām regulaŗi spēle’t, pēc tam austrumu cīņas piekopu kādu gadu. nu tā.
        bet tavam augumam varbūt arī darbojas cita formula, kautgan man domāt kārtīgam vīram ar tavu augumu tā arī jāsver uz 90-105, lai ir ne tikai apgriezieni, bet arī būda

Komentēt

Tag Cloud

