daži ķeburi un drupačas

TA līdz 13.09.2010

Ha! Vakar izgāju Tehnisko apskati.

TA 10.09.2009

Jau kādu pusgadu autiņam ir kāda problēma – ārpusē virzienrādītāji un avārijas signāli strādā ideāli, bet salonā šad un tad tikai ieslēdzas, mirgo vai notikšķ. Šo problēmu mēģināju risināt pie elektriķa – nosēdējām 3 stundas, bet tā arī nevarējām izdomāt neko labāku par ideju iegādāties man jaunu (negribu nemaz zināt cik tāds maksā) vai arī lietotu (~80LVL)  elektrības paneli. Nelīdzēja ne lodēšana, sprieguma un releju pārbaudes – viss viens. Secinājām vien, ka salonā relejs (tikšķi) un virzienrādītāju signālgaismiņas strādā ilgāk ja nav apslēptas panelī un neuzkarst.

Tā nu vakardien pabeidzot automašīnu skaitīšanu pie Kalnciema tilta taisnā ceļā devos uz Rīgas tehniskās apskates staciju. Visu ceļu braucu ar kondišku ieslēgtu uz 16 grādiem, lai maksimāli atdzesētu salonu un kā es pats cerēju, arī elektrības paneli.

Virzienrādītāji salonā nerādīja nekādas dzīvības pazīmes, bet sāka strādāt tieši kad iebraucu TA kārtošanas teritorijā. Samaksāju, dīzeļu atgāzu pārbaudi izgāju, tad uz gaismām. Turpināju spītīgi darbināt kondišku, kaut pašam salonā jau bija auksti. man par lielu laimi tas atmaksājās ar uzviju – virzienrādītāji un avārijas gaismas salonā nepievīla ne tad kad pats tās slēdzu, nedz arī tad kad to darīja TA darbinieks. Šo pārbaudi izturēju godam un auto jau ripoja uz kratīšanu un bremžu pārbaudi.

Pirms kāda mēneša stāvbremzei bija jāmaina loki. Krīzes laiks un mana neuzticēšanās meistariem darīja savu, kā rezultātā lokus mainīt nolēmu pats. Devos pie čoma un kopistiski, aliņu sūkdami nomainījām bremžu lokus un pievilkām roceni.

TA uzreiz aiz virzienrādītāju un avareikas problēmām mani uztrauca iespējamās stāvbremzes problēmas gadījumā, ja nebūšu ko pareizi tur saregulējis vai saskrūvējis. Mani pieņēmumi gan izrādījās varen kļūdaini, jo  arī bremžu pārbaudes un kratīšanu autiņš izturēja vairāk nekā godam – šoreiz rādītāji bija pat labāki nekā pirms gada un manu uztraukumu nomainīja prieks par izieto TA ar nulle punktiem!

Laikam vien jāpiebilst, ka kādus 3 km aiz TA vietas virzienrādītāji salonā pārstāja tikšķēt vai mirgot😀 Tie turpina strādāt random režīmā😀

Comments on: "TA līdz 13.09.2010" (8)

  1. A man visu laiku likās, ka BMW pagriezienus nerāda tāpēc, ka slēdzis bardačokā🙂

  2. Ja vien viņi no TA to zinātu😀

    • ja zinātu un tajā brīdī kad slēdz iekšā strādātu tāpat nevarētu neko iebilst!😀 viņiem tāpat būtu jāraksta ka viss ir štokos. Turklāt tā problēma ir tikai salonā un nekādi neietekmē pārējiem autovadītājiem redzamo virzienrādītāju daļu darbību😉

  3. Es arī piektdien izgāju TA un kāda sakritība, uzlīmē arī 13.09.2010🙂

  4. BTW, man Audi bija līdzīga problēma ar pagriezienrādītājiem. Bija jānomaina avārijas gaismu slēdzis (!), kurš nāk kopā ar releju. Jauns maksāja ap 20 Ls.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: