daži ķeburi un drupačas

Tēva diena

Vakardien bija svētki – tēva diena. Tiesa, es par tādu uzzināju tikai šodien un pilnīgi nejauši.

Šorīt kā jau ierasts jau pirms 7:00 piebraucu pie Daudzstāvu mājas Rīgā, Ziepniekkalnā, kur dzīvo mans tēvs. Šis aši iekāpa mašīnā, bet bija manāmi nemierīgs un trinās pa sēdekli vienā laidā. Nebijām vēl šķērsojuši pirmo krustojumu, kad viņš vairs nevarēja ne nociesties un mani uzrunāja: “…vai Tu maz zini kas man vakardien bija par svētkiem kuros Tu mani tā arī neapsveici!? Gaidīju līdz pat vēlam vakaram, bet tā arī nepiezvanīji mani apsveikt!”.

Biju manāmi apstulbis un šokēts. Pirmā doma, kas sāpīgi izlauzās caur manām smadzenēm bija par vakardienas datumu – 13. Nākamā, ne mazāk šausminošā doma bija par to, ka viņam 10. datumā ir vārda diena un 13. datumā dzimšanas diena. Savā prātiņā jau iedomājos cik gan zemu zemē man būtu jāielien, ja es būtu aizmirsis tēvu apsveikt gan dzimšanas dienā, gan arī vārda dienā!

Nespēju neko atbildēt, kā vien izdvest nesakarīgas frāzes par to, ka kurš gan vairs krīzes laikā ko svin!😀

Nespēdams noticēt par šādas neveiklas sakritības patiesumu vēlreiz un vēlreiz galvā “pārtinu” zīmīgos datumus  – jubilejas utt. Veselais saprāts tomēr gavilēja, jo septembra vietā atkal un atkal iedomājos oktobri par pareizāku mēnesi šiem notikumiem. Klusi mierināju sevi ar domu, ka tiešām oktobrim jābūt un ka vakardien bija kādi citi, man nezināmi svētki. Atbraucu uz darbu, sāku rakņāties pa pierakstiem un visbeidzot, kad tur neko nozīmīgu saistībā ar senci neatradu, pieķēros internetam. Kā jau parasti izrādījās, ka Google zin visu un ak manu prieku, kad sapratu, ka pārmetums man bija domāts par sveicieniem tēvam tēva dienā.

Ar novēlošanos apsveicu visus tēvus tēvu dienā!

Comments on: "Tēva diena" (2)

  1. soulslave said:

    yeah..google glābj pasauli🙂 nekas, gadās arī tā! ceru, ka vismaz šodien tēvu apsveici pagājušos svētkos? Zini – labāk vēlāk, nekā par vēlu😀

Komentēt

Tag Cloud

