daži ķeburi un drupačas

Šodien zvanīju Oskaram. Viņa numuru biju atlasījis vadoties no saņemto zvanu laikiem.

Saruna:

Es: “Čau oskar!”

Viņš: “Čau, te nav Oskars. te Toms”.

Es: “Opā! Tad jau tev numurs mainījās, kad jauno telefonu pirki?”

Viņš: “Nekas nav mainījies”.

Es: “Nu tad būšu kautko saputrojis ar numuriem. Piedod, ka traucēju, jāmeklē tas īstais Oskara telefona numurs. Pasveicini Maiju un tad jau drīzumā tiekamies”.

Noliku klausuli un turpināju meklēt pareizo Oskara tālruņa numuru.

Šoreiz atradu īsto un sazvanīju pašu Oskaru.

Beidzis sarunu iegāju Skype, atradu Tomu un uzčatoju:

Es: “chaa! kaa blaa es taa numurus sajaucu :D”

Toms: “Kādus???”

Es: “dumš. ko kādus? tev zvaniiju ibio! neatceries jau vai?”

Toms: “Kad Tu zvanīji? neesi kautko sapīpējies?”

Es izstāstu visu stāstu un rakstot pats sāku apjaust, ka esmu sazvanījis kautkādu pilnīgi svešu Tomu, jo Toms man tālrunī tikai viens😀 nevarēju saprast, kas tas par numuru līdz Google man atkal izlīdzēja un ātri vien sapratu, ka esmu piezvanījis uz autoservisa meistariem kam reiz zvanīju, lai noskaidrotu viņu pakalpojumu cenas.

Turpmāk, lai tā ir mācība man un Jums, ka kārtībai ir jābūt arī tālrunī!

chaa
[22:44:15] Gatis Mezītis: kaa blaa es taa numurus chaa
[22:44:15] Gatis Mezītis: kaa blaa es taa numurus sajaucu

Comments on: "Kā es Oskaram zvanīju" (4)

  1. Nekas šajā dzīvē nav nejauši! Pats smieklīgākais būtu, ja tam meistaram sieva vai meita vai māte ar būtu Maija un viņš pus vakaru būs lauzījis galvu kā gan tu viņu pazīsti????

  2. Tēvs reiz kādu strēķīti norunāja ar vārda dienā sveicēju, līdz abiem nāca apjausma, ka cilvēks otrā trubas galā gribējis citu viņa vārdabrāli sveikt😀
    Pa parasto telefonu. Tā ka kārtībai jābūt visur😀

Komentēt

Tag Cloud

