daži ķeburi un drupačas

Mājasdarbs

Brīvdienas pavadīju laukos un īpaši liels bija mans pārsteigums, kad atskārtu – pat daba par to zin! Daba zin visu un dod mums zīmes par notikumiem, kas nenovēršami tuvojas. Labi, ka līdzi paķēru fotoaparātu un man tiešām izdevās iemūžināt šos brīnumainos kadrus.

Tātad pirmais fotokadrs tāds, kā garām ejot uzfočēts, bet pat aklais spēs izburtot un izprast šīs vēsts nozīmi:

Alusmeteoritstweetup05

Šķiet, lieki piebilst kā es biju šokēts! Stāvēju Tur kā paralizēts līdz attapos un ierāvies sevī turpināju ceļu.
Par šīs dabas zīmes jēgu vaicāju sev visu ceļu līdz mājām. Apskaidrība gan nāca tikai vakarā. Šonedēļ man kāds twitter.com lietotājs lūdza sagatavot prezentāciju par visiem labi zināmo #NEO. Sava iedzimtā kautrīguma, dabiskā stīvuma vai arī uzstāšanās laikā raksturīgās svīšanas dēļ atteicos. Tomēr ilgi sevi vēl šaustīju un tā visa rezultātā nolēmu, ka man jāveic mājasdarbs, lai reabilitētos😀

Dabas dotās norādes noderēja. Smēlos idejas no tām un iejutos radītāja lomā. Sākās viss ar pļeku – parastu kārtainās mīklas pļeku, kas atgādina zemi pirms pasaules radīšanas – staipīgu, lipīgu un bezformīgu pļeku:

Austinas_Jaunolaine_8.11.2009 -17

Neticēsiet, bet tālāk talkā nāca 0,5! Rullēju:

Alusmeteoritstweetup05 -4

Griežu:

Alusmeteoritstweetup05 -5

Cepu:

Alusmeteoritstweetup05 -7

Lūk šādi izskatās gatavs #NEO + 0,5:

Alusmeteoritstweetup05 -3

Un ko tad vēl Tu te gribēji ieraudzīt? Ak, jā – mani pašu!?

Tev būs tāda iespēja, ja apmeklēsi #alusmeteoritstweetup05, kas notiks 13.11.2009. vairāk lasi ŠEIT!

Comments on: "Mājasdarbs" (15)

  1. Un jau atkal tu mani pārsteidz nesagatavotu, rēcu pa visu kabinetu :)))

  2. Tātad tu esi tas, kas atbild par paiku…😀 Cepumi?

  3. […] This post was mentioned on Twitter by bumbieris and Bonkajs, Kas jauns blogos?. Kas jauns blogos? said: Mājasdarbs http://lasi.lv/0llj7 […]

  4. soulslave said:

    😀😀😀 Bļin es vairs nevaru parēkt – visas malas sāp😀😀 Tev tiešām tas atkal izdevās😀😀 Vienkārši izcili😀😀

  5. diennakts said:

    Nē, nu es jau, saprotu, ka mana uzbazība ir novedusi visu tik tālu. Piedod ja vari🙂

  6. diennakts said:

    Nu tad es ,esmu izprovocējis tavu sirdsapziņu

  7. pasākums iecepa😀

  8. iReinis said:

    Riktīgi par šo iesmējos!😀

Komentēt

Tag Cloud

