daži ķeburi un drupačas

Esmu sācis slēpot. Tas ir lieliski. Bet ceļš uz to nebija viegls.

Pirmkārt man vispār nav ne slēpju, ne nūju ne arī zābaku! Toties man bija milzu apņemšanās ar to nodarboties un tas šoreiz brīnumainā kārtā nostrādāja kā pozitīvais faktors. Slēpes un nūjas aizņēmos no laba čoma. Atlika sadabūt slēpjzābakus un sākt slēpot.

Risininājums nāca negaidīti. Mamma pirms vairāk nekā gada teica dzīvesbiedram, ka ielikusi maisiņā vecos slēpjzābakus, lai tik ņem un izmet misenē. Viņš gan vieds vīrs būdams nespēja no tiem tik vienkārši šķirties un galu galā slēpjzābaki tā arī visu gadu maisiņā nostāvēja ārā pie sētas. Viņi par tiem atcerējās, kad par tiem ieinteresējos pirms pāris nedēļām. Mamma atrada maisiņu, izņēma slēpjzābakus un bez emocijām ar nežēlīgākās pieejamās ķīmijas palīdzību izgreba no zābaku iekšas visu zaļganpelēko fungusu, tad izmazgāja un izžāvēja.

Mans prieks pirmo reizi uzvelkot šos zābaciņus lika klusēt degunam, kas skaidri pat vairāku metru attālumā sajuta dzēlīgi dzestro piepju un kāju sēņu mikropasaulīti, kas nelokāmi virmoja no zābīšiem.

Toties tagad man ir mirstoši zābīši ap kuriem nokūst sniegs kad tajā iekāpju, un rādīt tos varu tikai ietītus caurspīdīgā dubultajā celfāna maisiņā, lai funguss nepārmetās uz kāda redzētgribētāja plaušām. Bet man ir labi, ir krīze, nestrādāju un izbaudu mežu un nebaidos ne no sniega bābām, ne no meža zvēriem, jo zinu – mani zābīši mani pasargās.

Comments on: "Zābīši ar fungusa aizsargmehānismu" (2)

  1. fuckyeah!😀

    es arī gribētu distancenes, bet naudas žēl..

    pagaidām apmierinos ar slalomeņu īri Latviju kalnos.

    btw, ja gribi, vari kādreiz pievienoties uz kalnu!

    • Paldies par piedāvājumu🙂

      Kas zin, varbūt kādreiz tiešām izmantošu iespēju un pievienošos, bet līdz tam jāturpina distančoties😀

Komentēt

Tag Cloud

