daži ķeburi un drupačas

Tikko noskatījos un saņēmos uzrakstīt vēstulīti🙂

“Dārgais Džeimss Kameron!

Pat filmas par indiāni Čingačguku mani aizrāva vairāk nekā Tavs fantastikas žanra murgs par zilādainiem, ar basketbolista cienīgu augumu apveltītiem, spriganiem ķirzakģīmjiem. Iespējams tajā vainojams tas, ka toreiz vēl biju mazs, kad noskatoties jebkuru filmu par indiāņiem, vēl mēnesi pēc tam pavadīju zīmējot un pārzīmējot redzēto sižetu. Sapņot ieraudzīt ko līdzīgu Avataram pat prātā nenāca, jo fantastikas žanra maksimums jau bija domas par trīskājainiem, zaļiem marsiešiem. Neesmu gan klīrīga jaunkundze, taču vienmēr seksīgi iedegušais Goiko Mitičs indiāni tēloja pārliecinošāk par taviem zilajiem tēliem. Nu nav jau tā, ka nebūtu raudājis, kad Zvērkāvis atrāvās pa mutīti, tomēr zilo būtņu smērēšana pa kokiem un viņu pašaizliedzīgi izšautā bultu krusa lika neviltoti smaidīt. Jā, prieku Tu Džeimss man tomēr sagādāji arī šoreiz, jo neviena formās izplūdusi rudmate neslīka (Titāniks, bet ne grupa :D), briesmoņi arī šoreiz nebija tik pārspīlēti labi, kā Svešo pirmajā daļā (Aliens 1986.g.) un Terminators tomēr atgriezās (ceru, ka Avatars ne)😉

Sarunājam gan tā, ja iztiksi bez zilajiem skatīšos arī tavu nākošo filmu!

Skatītājs, kules kasītājs”

Comments on: "Vēstule filmas AVATAR režisoram" (10)

  1. Diemžēl jau ir izlemts, ka Avatar 2 būs!

  2. Pilnīgi nepiekrītu.😛

  3. Jana Čaplinska said:

    čill, tā ir tikai filma. nu jā, ok, tur pāris miljoniem tā šķiet wow-wow, esmu starp tiem miljoniem, bet come on – ja tur būtu zaļi mersieši vai cilvēkveidīgo būtu vairāk, tev šķistu, ka ir labāk ? pie tam jāiedziļinās tak bij jēgā, nevis tēlā (-os).

    • filmas vizuālais/grafiskais noformējums tiešām paŗsteidz un iepriecina, taču stāsta saturs ir totāla nullīte imo😐

  4. A man kopumā patika. Jā, piekrītu, storijs vājš. Pofig. (:

    • iespējams esmu jau tāds nedaudz filmu izlutināts, bet man tiešām šķjiet, ka ar mūsdienu pieeju un iespējām specefektiem nevajadzētu vairs ĻOTI pārsteigt.
      Citādi sanāk tā, ka nopērc grāmatu, lai aplūkotu bilžu atvērumus nevis izlasīti tekstu.

      • Pag, bet kā tad ar bilžu grāmatām un komiksiem? Uztver šo filmu kaut vai tā.

      • bet tur jau tā lieta, ka tā filma saņēmusi tādus slavas kalnus, bet patiesībā tur vairāk par pašu vizuālo nekā arī imo nav😦
        tas liek vilties, jo gaidīju ko vairāk pirms noskatīšanās. es nevaru teikt, ka man filma nepatika, bet es gribu teikt, ka ja es vēlos vērot fantastiku, grafiku un stāstu, tad es personīgi izvēlos kautvai to pašu veco labo LOTR, jo tur bija viss tas veiksmīgi apvienots🙂

        bet kā jau teicu – tās ir tikai manas domas😉

Komentēt

Tag Cloud

