daži ķeburi un drupačas

Nu jau vairāk nekā mēnesi atpakaļ eBay pamanīju vienkāršus un salīdzinoši lētus bērnu apavus. Nolēmu tos iegādāties, bet aizdomīgs kļuvu, kad noskaidroju, ka prece tiks piegādāta bez maksas un pārdevējs sēž Ķīnā. Mani aizspriedumi ņēma virsroku un tālab veicu nelielu twitter lietotāju aptauju par uzticību eBay pārdevējiem no Ķīnas. Pārsteidza daudzu pozitīvās atsauksmes un pārliecinošie komentāri: “…no Ķīnas vienmēr ir atsūtīts, bet no Eiropas gan ir bijis, ka neatnāk prece”. Līdz šim pats biju saņēmis eBay pirktās preces no Anglijas un Lietuvas, vienmēr bez problēmām.

Nolēmu ļauties vairākuma viedoklim un ar pāris klikšķiem pirkums tika apmaksāts. Nolēmu, ka nu tik sāksies mierīgs vairākas nedēļas ilgs preces gaidīšanas periods.

Diemžēl kļūdījos, jo jau aiznākamajā dienā atnāca šāds ziņojums no eBay:

Biju pat vairāk nekā sarūgtināts, ka tieši man nācās saskarties ar ko šādu, lai gan pirms tam jau ar neuzticību raudzījos uz piedāvājumiem pirkt preces no Ķīnas. Bija jāatgūst nauda un nolēmu eBay vērsties ar prasību pret pārdevēju. Atvēru prasības lietu un gaidīju.

Jau pēc piecām dienāma tkal ziņa no eBay – pārdevējs nosūtījis preci, atliek vien to sagaidīt un visi būs apmierināti.

Sekoja kārtējais preces gaidīšanas periods, kas vainagojās ar panākumiem pēc aptuveni 25 dienām, kad saņēmu no pasta paziņojumu par sīkpakas pienākšanu uz mana vārda. Spriņģoju uz pastu un tur cerēju beidzot ieraudzīt pirkumu. Tā vietā pasta darbiniece man izsniedza ķīniešu valodā aprakstītu sīkpaciņu – vēstuli. Atverot vaļā vēl liels bija mans izbrīns, kad tur ieraudzīju monētu – 1 ASV dolāru (1871.gads, visdrīzāk pakaļdarinājums).

Lieki piebilst, ka biju neizpratnē. Pārbaudīju visu sūtītāja informāciju un sapratu, ka prece tiešām sūtīta man un tieši no tā paša eBay pārdevēja. Biju kļuvis par krāpšanas upuri.

Pārdevējs turpināja šo spēli un nākamā ebay ziņa liecināja, ka viņš jūtas savas saistības izpildījis un nu gaida, kad šī lieta tiks nokārtota – slēgta viņam par labu.

Protams nebiju ar to mierā. Ķēros pie smagās artilērijas – rakstīju ebay, pievienoju visus datus, laikus, attēlus un paskaidroju, ka joprojām neesmu saņēmis preci un pieprasu naudu. Uz eBay lēmumu nācās pagaidīt vēl pāris dienas. Tiesa, lēmums bija man par labu – saņēmu pilnu naudas atmaksu uz Paypal kontu, turklāt kā piemiņa no šī darījuma man palikusi 1 dolāra monētas kopija.

 

Šī man būs lieliska mācība, bet nevēlos visus ebay pārdevējus no Ķīnas likt vienā maisā – tur noteikti ir arī godīgi pārdevēji.

 

Comments on: "eBay pirkums no Ķīnas" (21)

  1. Man arii gadiijies visaadi, bet tik advanceeti veel nav paardeveejs riikojies😀 un arii vienmeer veiksmiigi.. vai nu atsuuta vai nauda atpakalj.. pat iipashi neskatos no kurienes naak preces, tikai ja daargas un draud ar muitas nodokljiem, tad gan..

  2. Authority said:

    Esmu diezgan daudz pasūtījis no ķīnas visādus sīkumus un parasti bez problēmām, manuprāt galvenais rādītājs tomēr ir pārdevēja reputācija nevis valsts kur viņš sēž.

  3. Ārprāts, šķiet, ka ķīniešu izdomai nav robežu. A kāds bija feedbacks pārdevējam? Un cik preces pārdevis? Es varu vienīgi ieteikt, ja jāpērk kaut kādi elektroniski sīkumi, tad labāk pirkt tos caur dealextreme.com vai focalprice.com. Bērnu apavi gan tur nebūs😦

  4. Hmmm… 90% manu eBay pirkumu ir bijuši no Ķīnas (bižutērija un visādas figņas vai ziniet..)🙂 un man nekad nav bijis tā ka kaut ko nesaņemu vai saņemu ko citu. Tu tāds “laimīgs” mums patrāpījies.😀

    • Es vispār esmu “laimes luteklis”. Veiksme nekad nav bijusi mana sabiedrotā nevienā lietā… sāku domāt vai vispār ir jēga uztraukties, jo tāpat vienmēr viss noiet greizi.

  5. Varbūt varat ieteikt kur iegādāties normālus staigājamos apavus?

  6. marrtins said:

    Drīzāk jau tas ir kāds pārpratums. Diezvai kāds speciāli centīsies šādi rīkoties, ņemot vērā, ka tas nav ilgtermiņā iespējams un Ķīnā ir drausmīga konkurence starp tirgoņiem ebajā. Lai arī no Ķīnas nāk pārsvarā mēsli (ne obligāti sliktā nozīmē, ir brīži, kad mēsli tieši ir vajadzīgi), tomēr komunikācija un attieksme pret klientu bieži vien ir krietni augstākā kā UK vai USA.

    • Šis noteikti nav tāds gadījums! palasīju angļu valodā rakstošu cilvēku atsauksmes un šis (ar viltota 1$ sūtīšanu īstās preces vietā) ir vismaz savulaik bijusi ļoti zināma krāpniecība tieši no Ķīnas tirgotāju puses😉

  7. Kādas bija pārdevēja atsauksmes? Reāi jau tas ir galvenais, uz ko skatīties, pirms pasūtīt preci. Valsts, no kuras tiek sūtīts jau ir sekundāra.

  8. E-Bay iepērkos visai bieži. Ir bijuši dažādi gadījumi, nav atnākusi prece-pārdevējs atsūta atkārtoti, beigās man atnāk divas preces – sazinos ar pārdevēju, viena kā pa piemiņu un lūgumu pēc 5 zvaigznītēm. Ir bijis tā, ka neatnāk vispār un pārsūta naudu uz PayPal. Bet nekad (es ļoti ceru, ka nebūs) nav bijis šāds gadījums🙂 Prieks, ka Tev bija pacietība un visu atguvi🙂

    • Jap. Man arī prieks. Pat nezinu ko darīt ar to nelaimīgo vienu dolāru – laikam jāsūta atpakaļ, tomēr krāpniecības metodēs izmantots😀

  9. Žēl, ka ir tādi krāpnieki! Bet nekas, gan kāds viņu arī apkrāps🙂 Man atkal ar Ķīnu veiksmīga pieredze, tiesa gan ne no eBay!

  10. […] pusotra gada rakstīju par savu neveiksmīgo pieredzi ar iepirkšanos eBay un konkrēti pērkot no Ķīnas. Toreiz samaksāju, ilgi gaidīju, nesaņēmu preci, bet eBay reaģēja un iztērēto naudu  man […]

  11. vai ir Latvijas kompānija parvežančių preces pasūtītas no Anglijas

Komentēt

Tag Cloud

