daži ķeburi un drupačas

Bite vs Kāja. 1:0

Rītu sāku publicējot fotogrāfiju ar savām kājām. Bilde necila, bet jauka – viena kāja, otrs sētas stabs (kāja pēc bites kodiena). Toties tagad es labi zinu kā jūtas bēbji, jo arī viņiem pēdas apakšpuse nav vis ieliekta, bet izliekta un pufīga kā man pašlaik.

Arī Twitterī joku plēsēju netrūkst. Jautru toni par manu kāju uzturēja @nebruks , kas manu niezošo, sapampušo kāju apveltīja ar reklāmistu cienīgu mobilo sakaru operatora “Bite” reklāmas skici:

Bet patiesībā šis nav nekāds jautrais reklāmas raksts, bet skumjš stāsts, jo Bite, kas šo visu aizsāka uzreiz pēc kodiena nomira.

Papildinot rakstiņu neliela 9gag stila bildīte-komikss:

Comments on: "Bite vs Kāja. 1:0" (6)

  1. Bāc! Mani bērnībā mācīja, ka pie koduma vietas jāliek aukstu melnzemi. Bet labāk aiziet uz slimnīcu, kur izrakstīs kādu pret alerģisku tableti.

    • Melnzeme neesot laba, jo var dabūt infekciju. Iekoda tieši pirms iekāpu mašņā, lai brauktu no laukiem mājās un uzpampma kamēr cepu sklandraušus mājās. Šogad tas ir mans trešais bites kodiens un ceturtais mūža.😀 Lapsenes gan mani kodušas bez pārspīlēšanas reizes 50.

  2. Tas tā apzināti Bite rakstīt ar lielo burtu, lai manā dvēseles tukšumiņā iespļautu?😦

    • pagājušajā reizē, kad mani sakoda Tu dikti lielījies ar savu uzvārdu… ” ar mums nejoko” utt.. blablabla..😀

Komentēt

Tag Cloud

