daži ķeburi un drupačas

Mēnesis uz Ledus

Nu jau mēnesis apritējis kopš mācos slidot. 

Uzsāku šo lietu, jo vienmēr esmu vēlējies to iemācīties, bet nekad nav bijusi iespēja tam pieķerties tā nopietnāk. Turklāt tas ir mans tēva pienākums turēt līdzi dēliem – īpaši vecākajam, kas nopietni nodarbojas ar hokeju. 

Lūk kāpēc nolēmu to vispār darīt: http://youtu.be/mYGyAP7vsQI

 

Ja man būtu kā īpaši atgadījumi jāuzskaita visas tās reizes, kad mācību procesā esmu atradies guļot uz ledus un ar seju pret debesīm, tad tas kļūtu garlaicīgi – joprojām tādas epizodes ir ikkatrā slidošanas reizē. 

Mācība ko guvu vakardien izsaka visu – man beidzot pēc 1 mēnesi ilgas slidošanas uzasināja slidas. “Super!” es nodomāju, bet viss nebūt nav tik vienkārši.

Tā es vakardien vakarā nolēmu aizbraukt pēc ilgiem laikiem uz Olaini un slidošanas reizi aizvadīt nevis uz ierastā Jaunolaines uzlietā ledus, kas tagad nokusis, bet gan Olaines slidotavā. Aizbraucu – tur vien 7 slidotāji, jo normāli cilvēki šādā draņķa laikā pat suni no mājas nedzen laukā. Sasienu slidas, braši metos uz ledu. 7 slidotāju acis pievērstas man, jo katrs brīnās un acīm skata jaunpienācējus – novērtē tos un domā par to, lai uz laukuma būtu vairāk “skābekļa” pašam. uzreiz pamanīju starp viņiem arī pirms kāda mēneša turpat satiktos slidotājus, kastoreiz tur spēlēja publisko hokeju. Nolēmu viņu acis priecēt ar savu prasmju acīmredzamo izaugsmi un slaidā hokejista lēcienā šķērsoju bortu. 

Jau pēc trīs soļiem sapratu, ka nekas nav tā kā bija vēl aizvakar. SLIDAS UZASINĀTAS! Ātrums cits protams, bet nemākuļa bremzēšana ar tādām izskatās vēl graciozi tizlāka nekā toreiz, kad pirms vairākām nedēļām turpat to mācījos darīt. 

Protams labi noslidojos, bet šķita, ka daudzas lietas jāsāk apgūt no jauna. 

Mācības turpināšu šodien! Ceru, ka gulēt uz ledus un vērot debesis nenāksies, jo Olaines slidotavai ir jumts.

Image

Komentēt

Tag Cloud

