daži ķeburi un drupačas

VID metodes🙂

Kārlis Blūmentāls : Blogs

Runā, ka ir divas lietas no kā nevar aizbēgt – nāve un nodokļi VID. Man atliek vien piebilst, ka pat ja būtu iespējams izvairīties no nāves – jēga maza – jo “tāpat atnāks VID un izdrāzīs”.

Šis ir stāsts par to kā situācijā, kur nodokļu maksātāju (eksportējošu uzņēmumu), kas nodokļos ir samaksājis par daudz, VID mākslīgi pārtaisa par parādnieku un likuma pārkāpēju + protams, iekasē milzīgu summu.

Viss sākās pirms pāris nedēļām, kad VID man priekšpēdējā dienā paziņoja, ka mans uzņēmums ir nodokļos samaksājis ~2000 Ls par daudz un ja es šo summu neprasīšu atpakaļ līdz noteiktajam termiņam (palikusi viena diena), tad viņi šo naudu dzēsīs (pievāks). Tiklīdz es uzrakstīju iesniegumu, lai šo naudiņu man atgriež, VID paziņoja, ka ir uzsācis uzņēmuma datu pārbaudi un konstatējis kaudzi ar nepilnībām.

Pārsvarā visi bija sīkumi – (sajauktas deklarācijas ailītes, sīkas novirzes utml.), kurus grāmatvede raiti novērsa, bet bija arī lielāks…

Skatīt ziņu 544 more words

Komentēt

Tag Cloud

